Zo om 10.15 uur

moet ik met dylan naar de tandarts

zijn kies word getrokken en weet je ik ben volgens mij zenuachtiger als hem bleeee

zijn kies zat een gaatje in en vullen kon wel maar dan blijft ze dat doen tot hij eruit is dus heeft ze hem 2 weken geleden niet gevuld moest bellen als hij last kreeg want dan haalt ze hem eruit voor hem.

nou vind het best eng mag je best weten

dus duimen jullie ff mee

groetjes bianca

( WEER TERUG)

pff het viel gelukkig allemaal mee en ze heeft hem niet getrokken ze heeft goed gekeken en er zit een lange wortel aan en er komt nog geen nieuwe onder

dus ze heeft hem gevuld nu moet ik maandag bellen hoe het gegaan is en of de vulling er nog in zit.

er komt nu wel een nieuwe kies door (van de laatste 4)dus misschien duwd hij zo dat de slechte kies los gaan zitten en er toch uit zijn eigen uit gaat

maar heeft hij maandag toch last dan gaan ze het misschien toch nog doen.

maarja je maak je kind zo wel bang voor een tandarts met de voor bereidingen heb ik ze ook wel verteld en daar was ze mee eens,kijk ik begrijp haar wel want met een lange wortel schijnt het behoorlijk zeer te doen.

dus maandag meer nieuws of niet.

groetjes bianca

Hoi Bianca,

Hoe vond hij het zelf om naar de tandarts te gaan?? Ik kan mij goed voorstellen dat jij nog zenuwachtiger was. Het gaat toch allemaal wat fijner als vroeger, bij mij moesten er in verband met een kaakvergroeiing 2 kiezen uit toen ik 4 was. Hup niet zeuren riep de tandarts, spuit erin en trekken maar! Ik heb er nog last van, niet van de pijn, maar dat men zo met kinderen om gaat. Er is bij mij dus wel een grote angst van gekomen. In juli “mag” ik weer, dit keer zal ik met een grote grijns binnenkomen (oh,oh wat is het hier gezellig) want Paul (dan 3 jaar) moet voor de eerste keer mee om te wennen.

sterkte en veel succes!!

Annemieke

hoi annemiek,

onze tandarts leg alles uit wat ze doet zelfs bij volwassenen heel fijn is dat

dylan gaat al mee sinds hij 2 1/2 is en kaitlyn is de laatste keer oook geweest voor het eerst maar ze leg alles uit heerlij gewoon

dylan kneep wel met zijn handen zo van ja je vertel het me wel maar toch he

vind het knap dat hij iet gehuild heeft en zijn mond goed open hield

maar kan jou verhaal wel begrijpen hoe jij je voelde en nu met je zoontje moet kijk je wilt ze geen angst mee geven

ga duimen voor je

groetjes bianca

Ohhh gelukkig dat het mee viel…
Ik moet maandag naar de tandarts voor het eerst weer sinds 8 jaar ik ben zelf zo bang dat ik dus gewoon niet meer ging maar ja nu kan ik niet eens meer op de foto met de kinderen dus moet ik wel, ook kan ik het niet verkopen dat ik niet ga en zij moeten straks wel… maar zit nu al aan de pillen om rustig te worden brrrrr maar ja ff door bijten…

succes en laat de tandarts hem goed begeleiden dat is het halfe werk een goede tandarts is echt heel belangrijk

Tries