Zo moet ik afcicken hoor!

Niks te doen dus op ikke ben vanavond en dat terwijl ik al zo verslaafd ben. Wat zijn jullie toch allemaal gezellig aan het doen ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hahaha!! Nou, dat gaat lekker zo.
IK zat namelijk OOK op aktie te wachten
(als ik het goed begrijp zaten we dus allemaal op elkaar te wachten ofzo? )

Groetjes, mamma van Stephan

Ik was gisteren op visite bij mijn zwager en schoonzus. Ze zijn maandag terug gekomen van de huwelijksreis.
Ze hadden nog een leuk nieuwtje; mijn schoonzus is al 11 weken zwanger.
Leuk hé!!

Komende tijd zal ik toch niet zoveel aanwezig zijn want we zijn met de kamers bezig. Lisa haar kamer hopen we eind van de week af te hebben en dan is de babykamer aan de beurt.

Maar nog 3 weken en 2 dagen werken en dan ben ik volop aanwezig op ikkeben, tot jullie er gek van worden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

He bah wat vervelend kitty, hoe kan het dat ze dat heeft dan als het meestal niet bij katten voorkomt ? En wat zijn nu de verdere vooruitzichten ? Ik kan me voorstellen dat je dan maar lekker met de poes naar bed bent gegaan. Succes hoor !!!

En Elly, ik zag je op de chat van ikke ben, maar je zei niks en ineens was je foetsie. ( hahaha geeft niks hoor )

Zo nu we toch weer lekker effe bezig zijn, Jolanda gefeliciteerd met de familieuitbreiding bij je broer en schoonzus, leuk hoor !!! Hoe voelde ze zich ?

Ze voelde zich nu weer wat beter. Ze was door de misselijkheid en het overgeven 6 kilo afgevallen. Ze zag er ook goed uit, ze straalde helemaal.
Logisch natuurlijk.

Hihi we hebben Lisa verteld dat ze een broertje krijgt, ze was helemaal overstuur want ze wil een zusje. Ze weet helemaal het verschil niet tussen en jongen en een meisje. Maar gisteren zei ze ineens uit het niets; ik krijg een broertje. Ze leek het wel leuk te vinden.

Ze wilde het ook bijna gisteravond zeggen tegen mijn schoonmoeder maar dat vonden wij niet echt het goede moment aangezien mijn zwager en schoonzus net hun blije nieuws hadden verteld.

Misschien dat we het morgen vertellen, of laten vertellen door Lisa. Mijn moeder is dan jarig en we gaan daar eten. Mijn schoonouders komen ook gezellig eten dus is wel het goede moment.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Kitty, wat vervelend zeg! Balen! Ik hoop echt dat ze er wat aan kunnen doen!

Jolanda, wat leuk dat je schoonzusje nu ook zwanger is!
En wat grappig dat Lisa in eerste instantie geen broertje wil terwijl ze het verschil helemaal niet weet, hihi!
Lijkt me echt een heeeeel leuk idee als Lisa het op je moeders verjaardag aan haar mag vertellen!
Volgens mij is dat een super verassing! En leuk dat je schoonouders daar dan ook meteen bij zijn.

Ik vond het trouwens wel grappig om te lezen dat bijna iedereen met een soort verontschuldiging kwam aanzetten over het feit dat het hier zo rustig was gisteren

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 06 Oct 2004 09:51:48

ik heb jullie gisteren avond allemaal aan mijn msn toegevoegd hahahaha vond het hier ook al zo stil

groetjes Kim, mama van

en

ja ik zag het, het wordt daar aardig druk zo joh ! hahaha, maar ik blijf niet weg te slaan bij ikke ben.

ik dacht ook heeeeeeeeeeeeey gezellig chatten met Elly, dus ik zei vanalles en toen was je ineens weg
hahahaha komt vast wel een keertje