Zo moeeeeee

Pffff niet normaal zeg
Meneer werd vanmorgen om half 7 wakker en zei doodleuk mama nie meer pape Is niet meer slapen dus
Zat ie allemaal mama hou jou Kei lief maar niet om half 7 smorgens
Pffffffff zit hier zowat in slaap te vallen hihi
Hoop maar dat hij hier geen gewoonte van gaat maken.

Liefs Francis en Kevin

Uhm het hangt in de lucht denk ik, Demi was vanmorgen om 7.15 wakker!! En normaal half 9 dus hopelijk word het bij haar ook geen gewoontje normaal is het minimaal 8 uur soms wel 9 uur.
Ja ik weet het ik ben verwend… kleine van 4 maanden, en dan toch lekker uit kunnen slapen )

Groetjes Nathalie

Jullie zijn lekker verwent…
Vaak lees dat moeders al het eerste flesje geven om 06.30 uur…

Ben ik even blij, jasper werdt vanmorgen pas om 09.00 uur wakker.

Maar Francis, ik hoop inderdaad voor jouw dat het geen gewoonte wordt, want uitslapen is O zo lekker.

Ja inderdaad hoplijk word het geen gewoonte
Ik ben ook zo vreselijk verwend normaal slaapt mijn ventje tot 10 a 11 uur uit

Liefs Francis en Kevin

weet wat je bedoeld fran,
dylan kon toen hij klein was ook zo uitslapen 9 uur soms 10 uur heerlijk.en ineens werd het 2 weken lang om 7 uur,pffffff wallen onder me ogen.nu met kaitlyn zitten we zonddag om half 7 of 7uur al beneden.door de weeks geef niet moet ik er uit voor school maar zondag pffff.

maar goed ik hoop voor je dat kevin snel weer leerd uitslapen

groetjes bianca

ja hier bri vanuit fran hahaha ikke heb geluk amber pas om 9:15 wakker ikke lekker geslapen.

ikke uitgerust.

bri

Liefs Francis en Kevin

hee bri heb je ook snel gedaan dan om 9.15 wakker en om 10.00 uur al bij francis.
Ik wil dat ik ook zo snel kan zijn.

ehhhhhhhh tien uur was er om 10 over half elf hoor wel ff goed naar de tijd kijken hihi

ik had amber gelijk gewassen en aangekleed
toen eten samen met mij ikke aangekleed en gewassen alle rotzooi achter gelaten en hup weg

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!