Zo moe!

Het valt me op dat Seth zo ontzettend moe is de laatste tijd.
Hij slaapt overdag 2x 1,5 uur en gaat 's avoonds om half 7 naar bed.
Hij is dan om half 8 wakker de volgende dag.

Het verbaast me omdat hij nooit een grote slaper is geweest. Hij sliep toen hij een half jaar was 3x een half uur!!!
Hij is de tijd dat hij wakker is nu ook echt moe en huilt om alles en roept heel de dag mama.
Terwijl hij een paar weken geleden maar 1x sliep.

Kan dit aan het weer liggen, sprongetje, ??enz?
Of hebben jullie kindjes dit ook wel eens?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ja rico heeft dat met een sprong wel altijd,
net VOOR zijn sprong heeft ie dat tenminste, en dan tijdens de 1ste 2 weken slaapt ie heel weinig en heel slecht, en dan na de donder wolk week dan slaapt ie weer heel veel.
ik moet zeggen dat rico ook tijdens het avond eten al half om aan het vallen is, maar goed ik ga m niet anderhalf uur voor bed tijd in bed leggen, dus dan zet ik m even voor Dora ofzo, dat ie lekker kan rusten. en daarna kan ie nog even stappen zodat ie weer zn energie kwijt kan voor de nacht

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Kan beide zijn. Weer is aan het veranderen en einde sprong, Hier slaapt ze nu ook wel weer meer alleen helaas 's morgens nog vroeg wakker. alhoewel morgen is het zaterdag en mag mamma blijven liggen dus met een beetje mazzel komt ze pas om half acht of zo.

Groetjes,

Michèle

Een verkoudheid kan al genoeg zijn om de slaaptijden flink op te rekken.
Maar een groeispurt ook, of een sprongetje.

Of te wel: er is vast wel iets aan de hand, maar het is soms
moeilijk te bepalen wát precies.

M.

Ok, dan leg ik hem maar gewoon elke keer op bed als hij moe is, en dan komt het vast van zelf goed.

Het is meer dat ik het niet gewend ben waarschijnlijk, maar het is ook wel lekker om nu zoveel tijd voor mezelf te hebben

Liefs, Anne

@Anne,

Loopt je kindje misschien ook nog maar net?
Daar worden ze ook erg moe van.
Of is hij overdag misschien wat druk? Flink in de weer met zijn speelgoed.

Sprongetjes daar heb ik niks mee. Als er weer wat kwam, dan kwam dat maar en het gaat vanzelf weer over.

Zijn nacht is trouwens lekker lang van 18.30 tot half 8 s morgens. Hij zal dus goed uitgerust wakker worden.

Gaat vanzelf weer over hoor. Maar als ze moe zijn dan zijn ze soms niet te genieten he?
Het enige wat dan inderdaad nog wil is even lekker voor de buis zetten. Even rustig op de bank zitten.

Groetjes Lisan.

@Lisan, ja klopt!
Hij loopt net een week goed!
'S ochtends is hij wel goed uitgerust, maar als we onder de douche vandaan komen is hij alweer moe. Hij gaat dan om 10 uur weer naar bed.

We gaan nu inderdaad weleens even voor de tv zitten, zodat hij even rustig zit.
Verder kan hij inderdaad heel druk spelen of heel druk zijn met heel de dag aan mama hangen

Ik leg hem nu maar gewoon 2x op bed, en dan hoop ik dat hij lekker uitrust!
Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

@Anne:
Ga je elke morgen douchen met hem?
Zou dit niet s morgens doen maar s avonds.
Hier gaan ze om de dag in badje en dan voor het avond eten. Ik wil de kids niet met nat haar op bed leggen.
Gaat jouw kindje elke dag onder de douche?
Denk als je dat douchen dus verzet naar de avond hij minder snel moe is.
Hier wordt ook altijd van 9 tot 10 naar de tv gekeken. Erik en raaf, teletubbies, zandkasteel en dan gaat ie uit.
Is dit misschien ook wat? Even een rustig uurtje.
Misschien red hij het dan wel weer met 1 slaapje.
Dan gaat hij om 12 uur slapen en dan s avonds weer op tijd?

Groetjes lisan.

Ja, ik douche elke ochtend met hem.
Is er eigenlijk zo ingeslopen, en wil ik ook liever niet veranderen, omdat ik 's avonds geen tijd heb. Ben vaak laat terug van school en dan moet ik snel koken en eten, en gat Seth al naar bed. Dus dan wordt het stressen 's avonds, en dat zie ik niet zo zitten
Maar ik kan misschien wel even rustig met hem tv kijken, en kijken of dat werkt, dat hij even bij kan komen.

Het douchen hier 's ochtends vindt hij ook altijd een feest!
Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Hier ook meestal 's morgens in bad of douche en daar wordt Dylano niet moe van, nog nooit geworden ook
Veel kindjes slapen dan beter maar dat maakt hier niets uit.
Denk ook dat het door het lopen komt, en dan wordt het vanzelf weer minder, gewoon lekker aan toegeven.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers