met echte kindjes, die slaat ze, trekt aan neuzen,oren. prikt in ogen etc etc.
maar:
dit is dan toch wel weer lief he?
Mo
Zo lief is ze niet
om te (zoenen)!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)
Oh watlief, zo zijn ze om op te eten.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
http://lilypie.com/baby2/030531/0/7/0/+1
Inderdaad om op te vreten!
Maar dat is ook precies wat ze geloof ik met de pop doet
Mooi poppetje hoor, kan je echt wel trots op zijn!
Groetjes Mim
nou, ze heeft het weer bewezen hoor: we waren even in het ziekenhuis, in de wachtkamer troffen we een meisje van 18 mnd. Gioia besloot dat ze haar zou zoenen. ook toen dat meisje dat niet wilde: gioia ging haar zoenen, zelfs toen dat meisje tegensputterde: gioia ging haar zoenen. haar moeder nam haar op schoot, en zelfs toen bleef ze pogingen ondernemen. zoenen!!!
haha, nu komt ze er nog wel mee weg, maar moet wel overgaan natuurlijk, beetje raar: volwassen vrouw, die mensen achtervolgt om te zoenen
mo
Hahahahahaha!!!
Ze heeft echt de smaak te pakken nu
Nou ja, alles beter dan slaan en in ogen prikken enzo toch? (waar je het eerst over had )
Vind het wel lief hoor!
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 10 Jan 2005 11:22:03
Volgens mij hadden ze er op een andere internetforum erover, of je je kind nu wel of niet moet aanleren om op de mond te zoenen en als je het wel doet, bij wie mag het wel en tot welke leeftijd (ik zie mezelf nog niet een 18-jarige Jens op de mond zoenen, hoewel een vriendin, 31 jaar, het nog wel op de mond doet bij haar ouders).
Mats wilde namelijk mijn zwager een zoentje geven en die keerde zijn wang toe, maar Mats moest en zou het zoentje op de mond geven.
Nu wil ik Jens leren, dat een zoentje ook op de wang mag. Wat is jullie mening over het zoentje op de mond?
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)
Ik maak over dat laatste wel even een nieuwe topic aan.
ze gebruikt het slaan en prikken en trekken nog wel om haar doel te bereiken hoor. vanmorgen in het zwembad heeft ze alle baby’s “geterorriseerd”.
“doet ze anders noooooooooooooit” , maar ja: dat geloven ze daar allang niet meer
Mo