Zo leuk zo lief

Meric kan sinds een paar dagen in zijn handjes klappen! zo lief vind ik dat en vooral als ik begin te zingen voor hem hahahah verder heeft hij veel geleerd de laatste drie dagen. hij kan ineens los staan! en hij kan de trap op:S nou daar sta ik natuurlijk bij hahaha laat hem echt niet zijn gang gaan maar meestal als we boodschappen gaan doen dan leg ik hem in de gang en dan kruipt hij gelijk naar de trap tot mijn verbazing zag ik dat hij de trap op kon natuurlijk knietje voor knietje verder kan hij al een week achter zijn duwkar in het hele huis rondlopen van Chicco weet niet hoe je het noemt (iig geen loopstoel hoor) maar zo goed het gaat me allemaal veel te snel weet echt niet wat ik ermee moet behalve aanmoedigen dan! hijis dan ook nog zo erg ziek geweest en is sinds gisteren eigenlijk weer beter…en dan zoveel ontwikkelingen jeetje als hij gaat lopen binnenkort dan mogen we voor hij 1 jaar is al de babytijd vaarwel zeggen dat vind ik nou wel zo jammer maar verder genieten we er volop van…wou het even delen na al die rotdagen en nachten die we meegemaakt hebben laatste twee weken…ben eigenlijk wel blij dat hij weer beter is, maar ook weer dat we zoveel hebben genoten van die nieuwe dingetjes. Ach ja wou het gewoon kwijt

Liefs,
Selma

Wat leuk dat hij zich zo goed en snel ontwikkelt.

Geniet ervan, want het gaat idd heel erg snel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Super meis… na regen komt

fijn dat het nu weer goed gaat!! Ik vind het echt steeds leuker worden, maar het gaat idd wel heel snel allemaal. Ik vind de echte baby-tijd nu al voorbij maar daar ben ik persoonlijk wel blij om, was niet zo mijn ding. Maar knap hoor dat hij de trap al op kan lopen!!
Geniet er maar lekker van en ook van je rust!!

22-12-2009 colin geboren

Ook leuke dingen moeten zeker gedeeld worden!

Geniet er maar van…het gaat nu idd wel snel…

Léony

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Genieten! Wat een rappe jongen. Het is dat hij nog geen 1 jaar is, maar anders kan je de babytijd haast nu wel vaarwel zeggen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hallo Selma,

Ik zie nu pas dat onze kindjes maar 2 dagen schillen wbt leeftijd.
Maar het gaat inderdaad allemaal heel erg snel. Maar die nieuwe ontwikkelingen zijn allemaal zo leuk. Geniet er lekker van, want er komen nog veel meer leuke dingen. Onze dochter doet ook al een tijdje klappen in haar handjes en nu doet ze ook ineens zwaaien! Wie weet wat je kindje komende weken allemaal gaat doen, ze zitten vol verrassingen!

Groetjes Jeuly

Fijn voor jullie zeg.
Ik kan me nog een aantal topics van je herinneren waarin je het even niet meer zag zitten!
Ging over eten enzo toch? Gaat dat nu weer goed?

Groetjes!

Bedankt voor de reacties meiden!

idd ook leuke dingen moet je delen en ook ik vind het leuk als anderen zo trots zijn op hun kind omdat ze weer verrast zijn met de nieuwe ontwikkelingen.

@Jeuly: grappig dat ze maar 2 dagen verschillen en leuk dat al kan zwaaien! dat is pas leuk hahaha Meric snapt dat nog niet maar doet me soms wel na…

@mamavanjulian: het is niet beter als voorheen hoor hahaha we genieten intussen wel van de ontwikkelingen maar eigenlijk zitten we nog steeds in een rot periode. dat eten gaat nu wel beter maar hij heeft al een week een ooronsteking en veel diarree waarschijnlijk nog van de antibiotica. verschrikkelijk hoeveel hij nu huilt en zeurt om alles. we zjin vandaag teruggekomen van mijn ouders en we zijn blij weer thuis te zijn, want hij heeft het flink verpest voor ons door veel huilen en niet willen slapen. mijn man en ik zijn letterlijk net wakker geworden na een dutje van 3 uur lang zo moe zijn we. hij heeft het ons erg zwaar gemaakt. ik ben echt blij als hij weer lekker in zijn vel zit vind het ook absoluut zielig voor Meric, maar af en toe…arrrghhh…als het kon en mocht…arghhh zo boos heeft hij ons gemaakt natuurlijk kan hij er niets aan doen maar na een zetpil een fles en een lekkere bad moet je toch gewoon kunnen slapen?? nee hoor meneer wilde lekker spelen om 2 uur snachts nog! maar goed we hebben het overleefd nu vannacht nog ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee hihi