Meric kan sinds een paar dagen in zijn handjes klappen! zo lief vind ik dat en vooral als ik begin te zingen voor hem hahahah verder heeft hij veel geleerd de laatste drie dagen. hij kan ineens los staan! en hij kan de trap op:S nou daar sta ik natuurlijk bij hahaha laat hem echt niet zijn gang gaan maar meestal als we boodschappen gaan doen dan leg ik hem in de gang en dan kruipt hij gelijk naar de trap tot mijn verbazing zag ik dat hij de trap op kon natuurlijk knietje voor knietje verder kan hij al een week achter zijn duwkar in het hele huis rondlopen van Chicco weet niet hoe je het noemt (iig geen loopstoel hoor) maar zo goed het gaat me allemaal veel te snel weet echt niet wat ik ermee moet behalve aanmoedigen dan! hijis dan ook nog zo erg ziek geweest en is sinds gisteren eigenlijk weer beter…en dan zoveel ontwikkelingen jeetje als hij gaat lopen binnenkort dan mogen we voor hij 1 jaar is al de babytijd vaarwel zeggen dat vind ik nou wel zo jammer maar verder genieten we er volop van…wou het even delen na al die rotdagen en nachten die we meegemaakt hebben laatste twee weken…ben eigenlijk wel blij dat hij weer beter is, maar ook weer dat we zoveel hebben genoten van die nieuwe dingetjes. Ach ja wou het gewoon kwijt
Liefs,
Selma