Op deze leeftijd doen kindjes alles na he? Dat herkennen jullie vast wel. Als ik een haarband in doe, wil Eva dat ook. Ze zet mijn zonnebril, net als ik, in haar haar. Toen ik verkouden was en vaak moest niezen, boog ik soms een beetje voorover. Ging zij ook door haar knietjes om nep te niezen. Leuk om te zien!
Ik vind het vooral leuk dat ze al zo goed verbanden kunnen leggen. Eva pakt de autosleutel en gaat ermee naar de auto, om de deur zelf open te maken. Ze weet altijd exact waar ze iets vandaan heeft gepakt, ook in winkels. En ze pakt als ik ‘we gaan eten’ zeg altijd meteen haar eigen bord, het brood en de pindakaaspot (al krijgt ze dat niet elke dag haha). Ze zag een keer dat ik een verbandje gebruikte. Dat doe ik nu ik zwanger ben omdat ik dat wel fris vind. Toen we samen op de badkamer waren, liep ze naar de kast waar die dingetje liggen, pakte er één, trok mijn onderbroek naar beneden (!) en wilde het verbandje er in doen! Dat vond ik eigenlijk wel heel knap! Ze wil voor mij ook altijd wc-papier afscheuren en dan, zoals ik dat altijd zeg ‘de plas doortrekken’. Stoer vind ze dat!
Ik ben benieuwd naar wat jullie kindjes allemaal nadoen en of jullie dat ook zo grappig en knap vinden!
Groetjes Rainbow, trotse mama