Zo geschrokken

Nou het was hier echt ‘vrijdag de 13e’ …Eerst probeerde er vanochtend iemand mijn auto binnen te rijden. Hij kwam keihard vanuit een landweggetje sjeesen van mijn linkerkant(!) en als ik niet de ruimte had gehad om uit te wijken dan was hij er nog in geslaagd ook. Had dan ook nog fratsen dat hij tegen mij begon te schreeuwen enzo…GELUKKIG stopten er nog meer mensen en die stuurden die gekke Fransman weer op zijn weg…

Vanmiddag samen met een vriendin de kinders opgehaald van school om 4 uur. Iedere vrijdag middag is het even lekker bijkletsen en drinken we of bij mij of bij haar kopje thee en spelen de kids leuk met elkaar.

Vandaag dus ook…Zij hebben in hun tuin een fontein waar de kids mooi rondom spelen - normaal gesproken komt er niemand bij in de buurt. Nu hebben wij morgen een groot feest bij hun en hebben ze zo’n grote tent in de tuin laten zetten en kun je niet de hele tuin zien. Wij speciaal zeggen van 'niet rondom de fontein!'en om de paar minuten effe gaan kijken om te checken. Goed, wij kopje thee drinken, kids lekker spelen…komt haar oudste er ineens aangerend: ‘Ehtan is in de fontein gevallen en hij is onder water!’. Meiden, ik heb zelden in mijn leven zooooooo hard gerend. Ben er meteen ingesprongen, gevolgd door mijn vriendin Jane. Ethan lag daar te spartelen - helemaal in paniek natuurlijk. Hij kan er in staan maar deze tijd van het jaar is de bodem spekglad en kon hij zich niet staande houden. GELUKKIG kwam hij steeds weer boven om adem te happen, maar het had ook niet lang meer moeten duren natuurlijk…

Meteen de kinderarts gebeld en volgens hem was het allemaal goed omdat hij vreselijk aan het huilen was en zijn longetjes dus prima functioneerden en hij verder ook niet te lang onder water was.

GELUKKIG is alles nu goed en ligt hij lekker in zijn bedje te slapen.

Echt - het ene moment zag ik hem, hoorde ik hem, en het volgende moment lag hij in het water.Heb achteraf -net dus- ook wel even heel erg hard zitten huilen want de dingen die me door het hoofd spoken op het moment zijn niet echt plezierig…Ben ondertussen ook al wel 15 keer naar boven geweest om mijn kleine vent te kussen, knuffen en om toch nog maar even te checken of het allemaal goed is…Ik ga nu een fles wijn opentrekken want dat heeft moeders ff nodig…een glaasje maar hoor!

Sorry dat het weer eens zo’n lang verhaal is geworden, maar WAT EEN DAG! De volgende ‘Vrijdag de 13e’ blijven de kids en ik gezellig de hele dag THUIS!!!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

kippevel zeg!! houd hem morgen dan ook maar goed dicht bij je! en goed van dat andere kindje dat die jullie waarschuwde maar ik denk dat jij wel 10 jaar ouder bent geworden in 5 seconden of niet?

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Tjees meis, wat een enorme schrik ! heb er verder geen woorden voor…
Echt een pechdag dus die vrijdag de 13e. Laat dat wijntje maar eens lekker zakken meissie, dat kun je wel gebruiken, morgen is het weer zaterdag de 14e. Een heerlijke dag om je mannetje nog eens extra lekker te verwennen lijkt me zo. Succes meissie.

Op z’n minst 10 jaar Kim!

Heb dan ook zo’n avond waar de hele dag door je hoofd afspeelt als een filmpje. Iedere keer zie ik dat paniekerige koppie van mijn kleine vent weer voor me en zit ik weer te rillen en te zeveren. Moet ik mezelf weer even zeggen ''t is goed meis, ‘t is goed afgelopen’. Maar ja, je denkt ongewild toch aan wat er had kunnen gebeuren…

En inderdaad, kleine Eddie die ons kwam waarschuwen kreeg ook heeeeel veel knuffels en werd de hemel ingeprezen!

Groetjes van Yvonne,

Ohhhhhhh zit met kippevel op mijn armen, wat een geluk dat de kinderen je kwamen halen… Hou hem inderdaad nog even goed in de gaten, en geef hem als je nog gaat kijken een dikke ikkeben knuf van ons allemaal… en ja lekker wijntje en probeer te ontspannen, kan me voorstellen dat dat even moeilijk gaat

Liefs Tries

Nou kleine Eddy is dus al heel groot! knap hoor! och zal dat mannetje ook zijn geschrokken

Tries

brrrrrr krijg de rillingen over me lijf,kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent en idd ineens kan een mens hard rennen

pffff gelukkig goed afgelopen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Pfffff my god…wat een verhaal, lijkt mij een goed idee van dat binnenblijven!

quote:
Op z'n minst 10 jaar Kim!
Als het niet 20 is....

Getsie, bibbers, bibbers. Ik kan me voorstellen dat je nu bijgelovig bent geworden, als je dat al niet was. Geniet van je wijntje en geef je zoon maar veel kusjes en knuffels, die raken nooit op.

Groetjes Wiets

oeh krijg het er koud van zeg!
het had inderdaad heel anders kunnen aflopen, wat GELUKKIG niet het geval is.
ppppffff kan me voor stellen dat je je kapot geschrokken bent.
ben je alweer een beetje bijgekomen van de schrik?

Groetjes Marianne mama vanRuben

Ja hoor, ben weer een beetje rustiger nu. Ethan heeft heel lekker geslapen en ligt nu op mijn bed met zijn Elmo te zingen dat het een lieve lust is - het gaat goed met hem!

Hij zei wel vanmorgen tegen me ‘ik vind de diepe fontein niet leuk meer hoor mama!’ maar wilde wel vandaag naar het zwembad toe - da’s ook weer een goed teken denk ik dan!!!

Op naar een rustig weekend dames!!!

Groetjes van Yvonne,

oooo de schrik zit er goed in .maar gelukkig is het goed afgelopen .hopenlijk een fijn weekend

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker