Zo even een vakantie verslagje

We zijn dus heerlijk met zijn drieen,twee hele weken uitgewaaid in Portugal, in de algarve.
We vertrokken heerlijk vanuit onze achtertuin, vliegveld twente in de volksmond.
Lekker hoor, inchecken, koffertjes afgeven en dan lekker nog effe koffieleuten en dan huplakee het vliegtuig in.Helaas moesten we nog wel even een tussenstop maken op Rotterdam maar dat wisten we van tevoren dus daar klagen we niet over.
Sofie heeft zich heerlijk gedragen op schoot bij papa en haar blauwe kijkers uitgekeken,slapen nee dat was nergens voor nodig veels te interessant in zo’n vliegtuig.'s Avonds lekker aangekomen in ons 4 sterrenhotel waar we dus ook gewoon een appartement hadden(erg luxe hoor, een afwasmachine en een combimagnetron), bedje stond klaar voor Sofie die wonder boven wonder ook gelijk ging slapen dus papa en mama lekker op het balkonnetje kijken naar het zwembad en de mooie tuinen die bij het hotel lagen.
Biertje erbij wat wil een mens nog meer op zijn eerste vakantie dag.
Eigenlijk zijn de dagen allemaal heerlijk hetzelfde verlopen, rond 9.00 wakker worden, Sofietje een flesje, papa en mama naar het ontbijt buffet, vanaf daar heerlijk naar het strand of gelijk naar het zwembad maar ja water was nog wel erg koud dus sofie heeft de eerste dagen nog niet zo vaak gezwommen, mevrouw deed haar middagslaapje heerlijk in de buggy( die twintig andere kindjes die er waren gingen allemaal in het appartement slapen) maar wij konden gewoon lekker lui blijven liggen op ons bedje aan het water. Ideaal.

om 5 uur ging ze weer naar bedje in het appartement want tja, dineren deden papa en mama ook in het hotel maar dat kon pas vanaf 1/2 8 en om nou, om en om te gaan eten, nee, dat zagen we niet zitten dus hupplakee, sofie weer wakker rond 7 uur lekker in bad en daarna heerlijk mee naar het diner en daarna lekker naar de terrasjes.

je kunt je niet voorstellen hoe lekker lui we het hebben gehad… heerlijk nietsdoen( alhoewel niets)
Sofie kan nog steeds niet kruipen maar stappen kan ze nu als de beste, papa heeft uren met haar rondjes om het zwembad gemaakt , dus ze heeft nu nog maar 1 handje vast en stapt lekker naast ons mee.

Aanstaande zondag word ze 1 jaar en dat grote feest kunnen we nu makkelijk aan na zo’n lekkere rustige vakantie, al met al, heerlijk

Kussies

Nou dat klinkt top Kim!!
Dat wil ik ook haha, in september gaan we heerlijk naar turkeije, ook lekker lui doen!!
Dusseeeeee, zie er nu al naar uit
Ik vroeg me af he, hoe doen de ouder het met brood in andere landen, bv turkije, daar hebben ze geen bruineboterhammen??

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

nathalie, je dochter is dan allang 1 jaar en je geeft haar dan gewoon dat turkse brood(rond en plat) en in een supermarkt verkopen ze vast ook american sandwich brood, dat red zich allemaal vanzelf hoor,sofie heeft gewoon van alles gegeten op vakantie(genieten hoor), zelfs van dat taaie portugese pitten brood

Kussies

Hoi Kim,

Oh wat heerlijk zeg. Echt de kwijl loopt uit mijn giegeltje hoor, toen ik het allemaal zo las. Ach ja, nog ff en dan gaan wij ook (maar) een week op vakantie. Dit jaar gaan we naar Limburg. Volgend jaar willen we toch ook weer vliegen. Zijn de kids ook al iets ouder (ik heb echt geen zin, om met 2 hummels in het vliegtuig te zitten, ik weet dat het met 1 super gaat, wij deden hetzelfde, naar Fuerteventura) en dat is gelijk onze laatste goedkope jaar, want dan gaat dochterlief (die nu goed ziek is trouwens!) naar de basisschool.

Nathalie, inderdaad, je kunt dan rustig hardere broodjes geven. Veronica was 14 maanden en toen ging het ook. En anders neem je gewoon opvolgmelk mee (nr 3 bijvoorbeeld) met een pak volkoren bambix. Net zo voedzaam en vaak gaat dat er dan wel in. Heb je gelijk het vochtgehalte mooi op peil!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

heerlijk als ik dat zo lees wij hopen volgend jaar misschien verder te gaan maar of ik dat durf is een tweede hahahah
sofie heeft het ook heerlijk naar haar zin gehad zo te zien sofie blij papa en mama blij ja toch heerlijk…

zondag is DE dag dan wordt mijn verloofde 1 jaar hihi en sofie je weet het he met die taart!!! doen hoor wat we hebben afgesproken… alvast een dikke kus maar zondag gaan we weer ff spelen hihi

Jordy