Zo enorm eenkennig vandaag. En een leuk woord!

Rico is vandaag ZO eenkennig geweest,
we kregen bezoek, en hij had die vriend van ons al 'n tijdje niet gezien nou hij kreeg het he. helemaal in paniek en stond voorover gebogen op de grond en in de box te huilen. hij kon gewoon van paniek niet meer overeind komen.
hij heeft echt heel lang staan huilen en elke keer als die vriend gewoon wat zei (tegen ons of in het algemeen) dan begon rico weer te hysterisch te huilen
al keek ie m een keer aan was het helemaal mis.
ik wist echt niet meer wat ik moest doen. eerst trooste ik m even en op den duur dacht ik van: ja rico je moet toch ook even je tandjes op elkaar bijten. anders blijft hij bang. dus uiteindelijk ook een beetje laten aanmodderen, ging ie bij de wandkast staan en op dat tafelblad had ie een speeltje liggen, en daar bleef ie staan met zijn rug naar ons toe, geen vin veroeren he.
uiteindelijk was het over na 1 of anderhalf uur en toen deed ie weer zoals ie normaal doet.

oh trouwens ik ben trots want rico zegt als ie tegen een bal trapt"GOALL!!"
of als mijn vader zegt ajax, zegt hij : heeeeeee!!! (armen in de lucht) en dan"GOAL!! hahahaha leuk!
en als ik vraag waar zijn konijn is gaat ie m zoeken en dan zeg ik: konijn is verdrietig omdat hij jou kwijt was, doe hem maar een knuffel geven
en dat doet hij dan, en als ik vraag; en een kus?
en dan geeft hij zijn konijn een kus!
wilde dat ook even delen met jullie want ik vind het zo mooi dat gekroel met zijn knuffels!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ach gossie jammer is dat altijd he als ze zo reageren. Morgan heeft dat nog steeds mijn mijn beste vriendin. Die heeft haar notabene het eerste gezien (behalve wij dan) en Morgan is nog steeds ‘bang’ voor haar.

En dat knuffelen dat ken ik hier Als Morgan paddington ziet slaakt ze een zucht van opluchting en wordt ie overladen met kussen en knuffels

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Wat je het beste kan doen als je kindje erg eenkennig is: alvast tegen de visite zeggen dat je kind eenkennig is en of ze hem eerst even willen laten.
Hij moet eerst even wennen en zal dan vanzelf bij de visite komen en misschien zelfs even op schoot kruipen.

En die knuffels? Ja leuk is dat he!
Hier hebben de meiden allebei een muis (verschillend) en die worden ook helemaal doodgeknuffeld.
Ze kunnen er echt niet zonder slapen.
Is de muis een keer zoek, dan ook echt verdrietig en willen niet gaan slapen.

Groetjes lisan

Rico indd gewoon de tijd geven om te wennen en niets dwingen. Wat je gedaan hebt is het beste wat je kon doen, hoe vervelend je het ook vind

En indd is dat lief, dat gekroel met knuffels

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ja ik heb rico ook niet bij hem op schoot gezet,
maar zo gauw hij binnen kwam en hij zei iets tegen ons begon hij te huilen,
hij zei natuurlijk ook van: hee rico grote jongen!
maar goed hij kon m niet eens aankijkeno f het begon al.
hij heeft m ook helemaal niet aangeraakt ofzo
hij zei op den duur zelfs even niks meer omdat zo gauw hij zijn mond open trok rico begon te huilen en helemaal overstuur raakte.

enne ja dat knuffelen is super! echt hetmooiste wat er is
en ik vind het zo stoer dat hij GOAL roept

trouwens, nog zoiets onwijs liefs!
rico geeft ook sinds een week kushandjes
ik doe dat altijd als ie gaat slapen en ik sta bij de deur snapje en nu doet hij dat dus ook als ik papa een zoen geef, dan gaat rico ook een hand kus geven naar ons haha
of hij komt aangesnelt om mee te knuffelen
al de negatieve trekjes vergeet ik zo hahaha

Zielig zeg, dat Rico zo overstuur was. Ook wel sneu voor jullie vriend, die juist aardig tegen hem doet. Maar ja, met kindjes weet je het gewoon niet. Toen ik naar het werk ging om te trakteren met mijn verjaardag, was Eva ook bang en bleef ze echt aan mijn broek hangen. Het is de leeftijd denk ik. Normaal is Eva niet eenkennig, toen leek ze opeens een heel ander kind!

En LIEF hoe Rico allemaal doet! Echt. En dat hij GOALLL roept, stoer! Eva roept nu steeds ‘HAJO!’ oftewel ‘hallo!’ Ik vind dat zo leuk, als ze echt woordjes gaan zeggen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ach, rot dat hij zo verdrietig en bang was.

Wij waren vandaag op een verjaardag, waar hij alleen ons goed kende, en mijn vriend zijn ouders. Hij liep wel tussen alle mensen door zo naar de andere kant van de kaner naar papa. Maar hij liep niet met anderen mee, of er naar toe.
Maar dat vond ik ook wel weer schattig

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nick heeft het een tijdje met mijn broer en schoonzusje gehad. Niet echt leuk maar het trekt bij. Nu is hij ontzettend gek met ze.

En Nick heeft gisteren ook een nieuw woordje geleerd. Ik was buiten met hem en de hond had op het gras gepoept. Dus ik zei “niet op het gras want daar ligt poep van Tommy”. Nu loopt hij linearecta naar het gras en roept POEP. Tja, niet echt het leukste woord maar toch. Ze pakken het (soms helaas) erg snel op blijkbaar

Groetjes Bianca

haha poep

rico zegt voortaan: KOEK
als hij een koekje wil
nog net niet in de winkel gelukkig maar het zal me benieuwen hoelang dat nog gaat duren

@Rainbow: ja dat is ook sneu! maargoed hij heeft zelf 2 kinderen (al wel wat ouder) dus hij weet dat het erbij hoort. hij hield ook wijs zijn mond maar dicht

@Bianca, poep van Tommy! Ja, dat onthoudt Nick dan weer wel!

@Inge, gelukkig maar dat hij het snapte en wijselijk zijn mond hield!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Rainbow:

haha ja

nu is ie niet meer 1kennig maar slaapt brak
hij wordt s’nachts hysterisch wakker, en hij wordt s’ochtends heel vroeg wakker
ik ben kapot dit is al nachtenlang zo en ochtendenlang ook trouwens…
pfff verder is ie overdag in een beste stemming maar ik ben brak

Rico is snachts vast onder de indruk van al die goals die hij overdag gescoord heeft

Groetjes Bianca

hahahaha leuk benick

kijk als ie nou een beker zou winnen misschien is het dan over

Misschien een beker van papier maken Inge en aan hem geven. Maar dat brakke hebben wij hier ook gehad. Nu gaat het wel weer beter.

Groetjes,

Michèle

Ja met podium, huldiging en muziek erbij

Nick heeft weer een nieuw woord. Baby. Het leuke is dat ik een dvd heb met Bumba filmpjes. In 1 van de filmpjes geeft Bumba een rode ballon aan een huilende baby. Nu hebben wij toevallig ook een rode ballon in de mand liggen. Zodra dat filmpje komt, vliegt Nick naar de mand om de ballon te halen en wil die aan de baby geven. En dan moet ik hem ook echt met de neus voor de tv zetten. Zo lief en knap dat hij dat verband ook gelijk legt. Vind het iedere keer weer schattig…

Groetjes Bianca

Hoi hoi,

dat eenkennige ken ik ook nog maar al te goed van toen Nikki klein was. Al vanaf haar geboorte ging ze keihard brullen bij mijn man zijn neef! Dit heeft ze volgehouden totdat ze 3 was volgens mij of 4 zelfs… Dan gingen we naar zijn tante toe en als we aanbelden ging ze achter me staan. Als Chris zijn oom dan open deed was het eerste dat ze vroeg: Is Paul er ook?! Hahahaha! Nu kunnen we er om lachen, maar het is wel eens lastig geweest…

En ja die knuffels… Chris had laatst per ongeluk Lisa haar muis op het KDV laten liggen en ze ging dus echt niet slapen zonder dat ding! Ze pakt hem al vanaf 2 maanden en heeft hem nodig om in slaap te komen… Gelukkig woont er een leidster met een sleutel van het KDV hier op het dorp, dus die kwam de muis even afgeven… Wat was ik haar dankbaar!!! Lisa knuffelde de muis gelijk “dood” en viel meteen in slaap!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers