Rico is vandaag ZO eenkennig geweest,
we kregen bezoek, en hij had die vriend van ons al 'n tijdje niet gezien nou hij kreeg het he. helemaal in paniek en stond voorover gebogen op de grond en in de box te huilen. hij kon gewoon van paniek niet meer overeind komen.
hij heeft echt heel lang staan huilen en elke keer als die vriend gewoon wat zei (tegen ons of in het algemeen) dan begon rico weer te hysterisch te huilen
al keek ie m een keer aan was het helemaal mis.
ik wist echt niet meer wat ik moest doen. eerst trooste ik m even en op den duur dacht ik van: ja rico je moet toch ook even je tandjes op elkaar bijten. anders blijft hij bang. dus uiteindelijk ook een beetje laten aanmodderen, ging ie bij de wandkast staan en op dat tafelblad had ie een speeltje liggen, en daar bleef ie staan met zijn rug naar ons toe, geen vin veroeren he.
uiteindelijk was het over na 1 of anderhalf uur en toen deed ie weer zoals ie normaal doet.
oh trouwens ik ben trots want rico zegt als ie tegen een bal trapt"GOALL!!"
of als mijn vader zegt ajax, zegt hij : heeeeeee!!! (armen in de lucht) en dan"GOAL!! hahahaha leuk!
en als ik vraag waar zijn konijn is gaat ie m zoeken en dan zeg ik: konijn is verdrietig omdat hij jou kwijt was, doe hem maar een knuffel geven
en dat doet hij dan, en als ik vraag; en een kus?
en dan geeft hij zijn konijn een kus!
wilde dat ook even delen met jullie want ik vind het zo mooi dat gekroel met zijn knuffels!