Zo dichtbij

http://www.bndestem.nl/roosendaal/article1855931.ece

Ik zag de traumahelikopter bij ons achter landen. Hoorde sirenes… En dan hoor je dat er zoiets is gebeurd…

Het station is nog geen 5 minuten lopen bij mij vandaan en ik ga regelmatig met de trein…

Ik vind het afschuwelijk en bij dat soort berichten vraag ik me af waarom er in Nederland geen doodstraf is… Wie haalt het in zijn botte hersenen om iemand te vermoorden… Niemand verdient het zo te sterven…

ja afschuwelijk he.
die man is echt ziek hoor!!
Voor zulke misdaden mag voor mij ook wel de doodstraf ingevoerd worden.
Erg laf en met een hakbijl!!! het is gewoon niet te geloven!!!
Jammer dat zulke zieke zielen hier rondlopen.

groetjes gytha

Vind het ook zwaar ongezond.
En ze zeggen dat hij hem waarschijnlijk zomaar heeft uitgekozen, dat ze elkaar helemaal niet kenden.
Ik wil het op zich allemaal graag positief blijven bekijken, maar met al die gezinsdrama’s, moorden en andere rare dingen heb ik wel zoiets van: het lijkt steeds gekker te worden

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Verschrikkelijk zeg. Dan moet je wel een hele zieke geest hebben als je tot zoiets in staat bent. Dat ze die dader maar gauw op zullen bergen voor derest van zijn leven.

Verschrikkelijk inderdaad.

Stond daarstraks op teletekst dat het een 41-jarige Amerikaan is die eigenlijk een Nederlandse commando had willen vermoorden als protest tegen de Nederlandse deelname aan Irak.

De verdachte is zelf marinier geloof ik maar is nooit gedetacheerd geweest in Irak.

Toen hij geen Nederlandse commando kon vinden zat het inmiddels zo in zijn kop dat-ie iemand wilde vermoorden dat-ie gewoon willekeurig iemand heeft uitgezocht.

Hij mag blij zijn dat hij mijn kind niet te pakken heeft gehad want ik ging die gast levend villen! Heeeeeeeeeeeeeeeel langzaam!

Groetekes, Sje