Zo blij dit te hebben gevonden

Ik kan je niet vertellen hoe blij ik ben dit forum te hebben gevonden! Het ziet er zo mooi en professioneel uit.

Ik heb een tijdje meegelezen op het oudersonline form en vond het allemaal zo hard en respectloos daar. Leek wel een strijd tussen ouders en wie de beste was en het meeste wist. Ik durfde er amper iets te posten want je word zo afgebrand. Het voelt hier echt veel prettiger aan! Veel vriendelijker en met meer steun en respect voor elkaar.

Ik ben Kika. Mama van een prachtige 4 jarige zoon waar ik super trots op ben, maar wat een handvol is het zeg op deze leeftijd.

Ik hoop lekker veel mee te kunnen lezen en schrijven.

Welkom! Ik vind ikkeben ook een heel fijn forum, dus die eerste indruk van je klopt naar mijn idee zeker. Ik heb een zoontje van 19 maanden oud, Erik. Ook een hele handenbinder hoor, haha. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben michèle mamma van morgan van ruim 16 maanden. En inderdaad hier kun je je eigen verhaal kwijt en we zijn het niet altijd allemaal eens met elkaar (dat kan ook niet) we respecteren elkaar wel, daarom ben ik hier ook blijven hangen.

Groetjes,

Michèle

Het is hier allemaal zo gemoedelijk, echt super om te lezen. Tuurlijk kun je het niet altijd met elkaar eens zijn, maar op OO lijkt het wel een constante harde strijd en ruzies, in welke forum je ook leest. Heel naar. Hier steunen jullie elkaar allemaal tenminste en denken mee met elkaar! Of je in een warm bad komt. We zijn toch allemaal ouders!

Ik word nieuwsgierig naar dat ouders online forum…ga daar maar eens spieken denk ik…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ha ha ha en dan Mriek?? Je laat ons toch niet in de steek he

Groetjes,

Michèle

Nee joh, ik ben ontzettend trouw. Ikkeben forever!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Groetjes,

Michèle

Welkom op ikkeben.

Vervelend dat je zo afgebrand bent op het andere forum. Dat is hier idd heel anders. Had zelf nooit gedacht dat ik zou blijven hangen op een forum, maar het is hier idd heel gezellig en hoop dat jij het ook zo ervaart.

Ik ben Sandra en heb een zoontje Tim van 19 maanden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker