Zitzak

Mijn zus kwam net vragen of ik nog iets nodig had voor verjaardag van Jurian. Ik zei lastig … hij krijgt nl al zoveel … Ze zei iets om zijn kamer op te fleuren dan? Dus ik even brainstormen en dacht een blauwe zitzak is wel leuk. Dat fleurt de boel op en dat in nog practisch ook (we lezen altijd voor als hij naar bed gaat en zitten nu op de grond) …

Iemand een tip welke ik dan het beste kan nemen?

Tja… er zijn natuurlijk heel veel verschillende soorten en maten!

Wij hebben er 1 in de woonkamer, die wel heel fijn is.
Maar… als je er 1 gaan kopen, moet je even opletten of de zak ook blijft staan als hij niet tegen een muur staat, en of je er ook op kan zitten als hij nergens tegenaanstaat.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

bedoel jij echt een zak of in de vorm van een stoel maar dan wel een zak achtig ding? zoiets als wat op deze link staat.:

http://www.babyhuyswebshop.nl/Childrens-Chair-Aqua/nl/product/6532/

want die zijn wel lekker!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ja je hebt verschillende dingen maar die echte zakken zijn veel duurder, en ik dachti k hou het bescheiden

Wij hebben de tryAngle, die is wel heel fijn, vind ik. (zitzakcenter)
Je kunt hem goed in een vorm ‘masseren’ zodat je heerlijk kunt zitten!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Het moest dus een kleintje zijn … en die grote zakken zijn dus te groot voor op zijn kamertje. Nu is het de ballina geworden van sit&joy. De kleine variant. Morgen krijg ik hem binnen … dus net op tijd voor de verjaardag van zoonlief

Bedankt voor het meedenken!!

ps: het is een zitzak met een mini leuning eraan… (vaag maar google anders ff)

zoiets als de link die ik hierin heb gezet miniboy maar dan in het klein?
geen dank daar zijn we voor
tof maak een foto als je hem hebt oke?

Snif snif hij is niet binnen gekomen. Ze hadden hem niet meer in die kleur, dus dan alleen zwart of rood … Nee ik wil BLAUW… kamer opfleuren. Dus nu verder zoeken… Baalde wel enorm vind hem zo leuk, maar anders nog 2 weken wachten dan kregen ze hem ws weer binnen…