Zittend slapen...?

Nou heel leuk hoor dat Joey zelf kan gaan zitten nu, maar gisteravond maakte hij het wel heel bond… Hij lag al ruim een half uur in bed en was de hele tijd gewoon stil. Maar opeens hoorde ik een enorma knal door de babyfoon, en begon hij heel zielig te huilen. Toen ik op zijn kamertje kwam lag achterover gevallen in het hoekje van zijn bed… Ik kon me haast niet voorstellen dat hij zittend in slaap was gevallen, maar ik kon ook geen andere verklaring bedenken waarom hij zo in dat hoekje hing en die knal die ik hoorde. Nou ja na even getroost te zijn was hij weer rustig en ging ik weer naar beneden. Het bleef stil en pas om een uur of half 10 ging mijn vriend kijken. Verschrikt kwam hij beneden en vertelde dat Joey rechtop zijn billen zat, met zijn gezicht op zijn schoot te slapen, armpjes wijd gespreid. En ja hoor, toen ik boven kwam werd hij net wakker en begon te huilen. Ik heb wel een half uur bij hem gezeten, gewoon dat hij mij kon zien, en toen viel hij weer in slaap.
Is dat normaal dat ze zittend gaanslapen? Zou hij niet weten hoe hij wer kan gaan liggen? Als ik hem in de box zet zet ik hem altijd zittend neer, maar heel vaak gaat hij dan wel zelf op de buik liggen…

Lilypie

Lilypie

hij weet waarschijnlijk wel hoe hij weer moet gaan liggen, maar komt daat waarschijnlijk niet meer aan toe omdat hij dan in slaap gevallen is Gewoon even na een kwartiertje gaan kijken als het stil is en dan goed leggen, meer kun je niet doen volgens mij.
Dylano gaat zodra hij maar 1 oog openheeft al staan wordt je ook niet echt vrolijk van

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Morgan kan niet zitten althans ze kan het niet zelf, maar een jongetje op het kdv doet het ook en een meisje slaapt ook zittend met der gezicht tegen de spijlen aan.

Groetjes,

Michèle

Merel kan ook nog niet zelf in zit komen. Maar van de week zat ze in de kinderstoel en toen was ze blijkbaar ook moe, want ze zat te slapen met haar hoofd op het kussen van de armleuning. Het kan dus blijkbaar wel, maar ik schrok wel een beetje (vond het ook wel een lief gezicht). Ik kan me dus voorstellen dat je een beetje geschrokken bent.

Groetjes Natasja

Lilypie

pfoe kan me voorstellen dat je toch wel een beetje schrikt. zou idd gewoon na een tijdje kijken en dan goedleggen wanneer hij zit. nou ben benieuwd of Lindsey dit ook gaat doen. vanaf vandaag gaat ze continu zitten vanuit ligstand op d’r buikje (ben zo trots ) nouja ze deed dit al wel een weekje ofzo maar dus alleen in bed (was ik ook al trots op natuurlijk) maar vanaf vandaag dus ook op het laminaat.

liefs,
Rinske

Hmmm lastig hoor. Gisteren deed hij het weer, maar het probleem met ‘even terug leggen’ is dat hij dan weer klaarwakker is en niet wil dat ik weg ga. Ik pak hem nooit op uit bed en troost hem etrwijl hij blijft liggen. Eerst gaf ik hem dan kusjes op zijn hoofdje en aaide ik hem een beetje, maar nu staat zijn bedbodem omlaag omdat hij dus zelf kan gaan zitten, en nu kan ik er niet meer bij! Wat lastig zeg, zelfs als ik helemaal over de spijlen hang kom ik niet bij hem…
Ik hoop maar dat hij snel doorheeft dat hij eerst weer moet gaan liggen voor hij gaat slapen, want dit ziet er echt niet comfortabl uit! Tsjonge wat word mijn baby’tje toch groot… slik…

Lilypie

Lilypie

aaah wat een drupke!
Ik was laatst ook een keer gaan kijken voordat ik zelf ging slapen. Zat hij ook te slapen ipv liggend, toen deed ie 1 oogje open en ging toen op zijn knieen zitten in een hoekje van zijn bed en ging verder slapen. wel dus met zijn rug verticaal kaasrecht en op zijn knieen dus snap je m nog?
ik heb echt hard moeten lachen maarja.
heb verder niet echt een tip, denk dat hij toch zelf moet proberen dan weer in slaap te komen.
komt wel goed

mijn nichtje sliep ook altyd zo… toen ze ouder was kleermakers zit en dan voorover ziet er niet confortabel uit ma zij vond van wel:D
in het begin legde ze haar ook steets recht ma ze ging gewoon weer terug zo liggen nu doet ze het niet meer

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker