Zitten?

Hoi,

Ik heb een probleempje… Me zoontje kan sinds kort zelf gaan zitten als ie dan op zijn buik ligt duwt ie zich om hoog en gaat uit eindelijk zitten… heel leuk maar hij doet het dus ook s nachts of wanneer ik hem in bedje leg… hij doet het met zijn slaapzakje aan… en het duurt dus nu een hele tijd voordat ie eindelijk een keertje wil gaan slapen… hebben jullie hier ervaring mee en hebben jullie misschien een oplossing…

verder zijn ze tandjes door gekomen maar hij is zo hangerig hij wil niks hij kan geen 5 min alleen spelen ik wordt er moe van hij wil alleen maar dat je met hem loopt zelfs als je er bij gaat zitten helpt niet…

hoeveel tijd zat er bij jullie tussen als ie moest slapen overdag want het is weer een probleem geworden het ging zo goed… misschien komt het wel door de tandjes… hoelang mag je dat spul er op smeren (voor zijn tandjes)

Vanacht werd ie om 2 wakker en wilde niks heb hem uit eindelijk eten gegeven en is daarna weer in slaap gevallen. Kan het sprongtje zijn maar volgend het oei ik groei boek kan dat pas op zijn vroegst over 3 weken zijn… Komt het voor dat een sprongtje eerder voor komt dan dat er in het boek staat…

een vermoeide moeder

Hoi,

Hoe oud is je kindje? Is het geen sprongetje?

Groetjes Loes

Misschien kun je een lakentje strak instoppen zodat hij niet kan draaien. Vastleggen is niet zo goed omdat hij draait en zijn voetjes knel kunnen komen te zitten. Een lakentje is ook niet warmer dan alleen de slaapzak en je zoontje kan zich moeilijker omdraaien. Misschien kun je ook een knuffel in bed leggen zodat hij zich ergens anders op kan concentreren.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Me zoontje is nu 7, 5 mnd… En hij ligt onder een lakentje en denkentje en dan zijn slaapzak… dit moet wel want het is heel fris in zijn kamertje. maar ik kijk het wel aan in ieder geval bedankt…