Zitstand wandelwagen?

Ik wilde mijn dochter, die niet meer in de wandelwagenbak past, in de wandelwagen zetten. Nu viel mij op dat deze wagen helemaal niet in een echte "zit"stand kan. Wel op een zit/ligstand, maar dan hangt ze er helemaal ongemakkelijk in. Is dit normaal? We hebben een Jané Nomad, een Spaans merk…

Volgens mij is je dochter ongeveer net zo oud als Dion. Ik heb hem laatst ook even in de wandelwagen gehad omdat hij dan meer ziet (erg nieuwsgierig he). Ik heb de riempjes op het strakst gezet en bijna in ligstand en dit wilde goed. En Dion is niet een van de grootsten. Laten zitten lijkt met nog niet echt verstandig voor het ruggetje. Maar het merk wat jullie hebben ken ik verder niet maar het lijkt mij dat het wel al kan.

Reza is volgende week idd 6 maanden maar ze kan al 4 weken goed rechtop in de kinderstoel zitten en met minimale ondersteuning zelfstandig zitten. Daarnaast is ze al 70 cm en 9 kilo, dus erg flink. Ze accepteert de ligstand in de wandelwagen dus niet omdat ook zij heel nieuwsgierig is, maar als ik haar in de zitstand zet, dan zit ze zo “geforceerd” (ook ivm met de bandjes die ze dus wel nodig heeft). Kvraag me af of dat bij alle wagens zo is… Ik ben overigens niet van plan om haar meteen al hele wandelingen in de zitstand te laten zitten, maar wel een gedeelte van de wandeling zeg maar…

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 05 Apr 2010 12:42:43

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 05 Apr 2010 12:43:18

Ja in het begin hangen ze echt nog. Volgens mij als ze verder goed ondersteund worden bij hun rug lijkt het mij niet echt een probleem.
Een vriendin van me heeft ook een dochter Reza dit is de tweede keer dat ik de naam hoor. Leuke naam.

Hmmm ze wordt wel goed ondersteund in de wagen dus dan zal het idd wel goed zijn…
Leuk dat je nog een Reza meisje kent. Wij hebben de naam afgeleid van Thereza (mijn overgrootmoeder).

Ik weet niet welke kinderwagen je heb.Maar ik heb een quinny speedi en daar heb ik een zitverkleiner.
En dat gaat heel goed.
Dus ik weet niet misschien zijn ze er ook wel voor jou kinderwagen

Even plaatje gezocht,
maar als het deze:

inderdaad is, dan kan ze daar toch prima in zitten?

M.

Ja het is die wagen, alleen op het plaatje zie je idd een goede "zit"stand maar in het “echt” zit de rugleuning een stuk naar achteren (dus minder recht). Dat is dus ook het probleem.
Ik ben al geweest in de winkel waar ik hem gekocht heb en hen ook gewezen op een voorbeeld wat ik had, maar zij zeggen dat de rugstand zo hoort te zijn…

Kun je een foto plaatsen van hoe die nu zit dan?
Volgens mij zit er gewoon ergens iets verkeerd om ofzo.

M.