Zitje voor fietskar?

Hallo, nu het gelukkg weer wat beter gaat met onze kids kan ik eindelijk mijn fietskar, in gebruik gaan nemen.
Ik heb ereen gekocht waar je ook mee kan wandelen, een wat duurder model.
Nu hoorde ik van iemand dat we beter voor lars nu 10 maanden een speciale peuterzit ,aan kunnen schaffen een soort babyschaal.
heeft iemand hier ervaring mee?

de babyschaal… is voor babies…enne lars is al 10 maanden…
er zitten in de fietskar gewoon tuigjes als het ware… als ie al goed kan zitten kan je hem daarin ook goed vastmaken

ik heb lex in de fietskar in een oude easybob vastgemaakt,. dat is omdat ie nu nog maar 7 maand is.ik vond 89 euro uitgeven voor een babyschaal teveel geld… aangezien ze er maar in kunnen tot 9 maand(en 9 kilo 0

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

ja, dat weet ik ik bedoel ook de peuterzit maar voor degene die dat niet kennen dacht ik, misschien de babyschaal wel.
ik kan een tweedehands ongebruikte kopen voor 55 eurie, maar ja is het nodig?

nee joh … kan ie goed zitten?
kijk als je er mee op fietsvakante gaat zeg ik ja gelijk kopen… anders vind ik het grote onzin

als het om die stukjes gaat van en naar school. winkelcentrum en peuterspeelzaal, echt niet kopen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

thanks

quote:
Hallo, nu het gelukkg weer wat beter gaat met onze kids kan ik eindelijk mijn fietskar, in gebruik gaan nemen. Ik heb ereen gekocht waar je ook mee kan wandelen, een wat duurder model. Nu hoorde ik van iemand dat we beter voor lars nu 10 maanden een speciale peuterzit ,aan kunnen schaffen een soort babyschaal. heeft iemand hier ervaring mee?

hoi hoi

wij hebben de maxi cosi er altijd in gezet, maar wij hebben een redelijk brede kidcar. je zou het kunnen proberen.

groetjes angela