Zit me even te verbazen

Hoor net op de radio dat Turken niet hoeven in te burgeren in Nederland omdat er een verdrag is tussen Turkijen en Nederland wat dit niet nodig maakt. Rechter heeft vandaag uitspraak gedaan.

Sorry dat ik dit zeg maar dit is toch je reinste discriminatie naar elke allochtoon die hier komt en wel aan alle regels moet voldoen.

Groetjes,

Michèle

ja michele vind ik ook .alle allochtoon moeten nederlands leren .moeten wij ook als
naar een andere land gaan .aanpassen aan het land .het is toch te gek voor woorden

groetjes marielle mama van tanja

vind dat ook echt belachelijk, veel van hen kunnen zich al moeilijk aanpassen, vind dat inburgeren niks meer dan normaal. waar wil Nederland in vredesnaam naartoe?!

Ik sluit me helemaal bij jouw mening aan Michelle. Dit gaat nergens meer over, idd alle allochtonen gelijk behandelen. Waar ze ook vandaan komen. Zij willen in Nederland wonen, prima maar dan moet je op zijn minst de Nederlandse taal kennen. Heb er altijd zo’n hekel aan als kinderen van allochtonen gezinnen tolk voor hun ouders moeten spelen. Kindjes leren dan de taal op school, maar papa en mama doen er geen moeite voor nederlands te leren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Dit is waar het om gaat:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10376603/Inburgering_niet_verplicht.html?p=7,2

Echt ronduit belachelijk, maar ja we wilden toen nou eenmaal arbeiders hebben he, We hebben onze huis duur verkocht lijkt het zo.

Groetjes,

Michèle

ff buiten de mening die ik deel, dat het dicriminerend is tegenover andere mensen die wel moeten inburgeren…
die wet is dus al in strijd met die overeenkomst sinds 2007… weet je wat da kost voor die mensen die inburgeringshit… (want een groot gedeelte komt voor eigen rekening… en vaak mogen ze nie werken omdat dat dan nog niet mag…) dus als jij nu in nederland kwam vanaf 2007 heb je al die kosten voor jan met de korte achternaam gemaakt, want het valt iemand NU pas op dat het in strijd is, en dat het niet hoeft… stelletje slaapsukkels daarow !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik hoorde het net, ja. Een of ander verdrag maakt dat onmogelijk, ofzo. Om inburgeren te verplichten. Ze moeten wel de taal leren trouwens, dat valt daar niet onder. Gelukkig maar, want anders werd het helemaal niets…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Mriek als ze de taal niet leren kunnen ze ook minder hier, hoewel ik me ook kapot kan ergeren aan mensen die in een winkel werken en dan turks of marokaans praten met de klanten. Geen bevordering om Nederlands te leren spreken.

Groetjes,

Michèle

Ik ben het er ook mee eens dat iedereen die graag in Nederland wil wonen in ieder geval Nederlands spreekt en zich in een winkel duidelijk kan maken en begrijpt wat er op de borden staat.

quote:
@ Mriek als ze de taal niet leren kunnen ze ook minder hier, hoewel ik me ook kapot kan ergeren aan mensen die in een winkel werken en dan turks of marokaans praten met de klanten. Geen bevordering om Nederlands te leren spreken.

Groetjes,

Michèle

Helemaal met je eens.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”