Hoi dames,
Moet even iets kwijt. Ben de laatste weken op en af hier op bezoek geweest. Niet omdat ik het niet meer gezellig vind en minder vragen of antwoorden suggesties heb maar om de eenvoudige reden dat het niet gaat zoals het moet gaan hier. De een naar de ander is weer ziek inclusief mij zelf. We zijn een lekker weekend weg geweest en dat heeft me enorm goed gedaan alleen alle opgedane enrgie is weer weg helaas.
Zelf al sinds september aan het tobben met mijn gezondheid en nu heeft mijn man de griep gehad(gewone) getest vandaar. Ikzelf heb twee keer een keelontsteking gehad en nu ligt mijn dochter met hoge koorts en longontsteking op bed. Gelukkig wel thuis al was het gisteren even spannend omdat de koorts maar niet onder de 40 wilde zakken.
Ik was zelf al niet helemaal top na de feestdagen en verzorging van mezelf en mijn man ( mannen zijn extra zielig en kunnen echt niets als ze ziek zijn) en natuurlijk mijn dochter daarnaast ook nog even toch maar werken ter afleiding wel te verstaan. Maar nu dat mijn dochter ziek is breken de afgelopen vier gebroken nachten mij op, ze heeft angstdromen en is dus elke anderhalve uur ontroostbaar als ze wakker schrikt en heeft ook al een paar hallicunatie gehad waarbij wij zelf en d´r knuf eng waren. Ook kwam daar gisteren ernorme oorpijn bij vanwegge al het hoesten en de verstopte neus.
Ik zie hier een enorme stapel was liggen en denk tja als ik hem laat liggen is ie vw dubbel zo groot en heb ik er helemaal geen zin in maar kan maar niet van de bank af komen om het toch op te pakken. Ook schoonmaken van het huis wat hier altijd al belangrijk is maar nu natuurlijk helemaal zie ik tegen op. Heb mezelf al een filmpje toegelaten maar kom maar niet aan het werk.
En als ik stil zit gaat de male molen van mijn brein overuren draaien. Dan laat ik alles van de afgelopen weken de revu passeren en dan komen vooral de tegengevallen of in mijn ogen rare dingen naar boven en blijf ik malen en malen en dat is ook niet bevoordelijk. Ik weet dat ik het verleden het verleden moet laten en dat dingen niet altijd zijn of bedoelt zijn als ze waren of zijn maar vermoeidheid doet rare dingen met je.
Dan zullen jullie denken ga dan even naar bed maar dat werkt niet bij mij dan kom ik nog lamlendiger uit bent dan dat ik er inging. Vorig jaar kon ik dat nog wel maar er is iets veranderd misschien de hormonen begin tegen de veertig te lopen.
Goed moest het even kwijt dank je
lon106