Zit er even doorheen

Hoi dames,

Moet even iets kwijt. Ben de laatste weken op en af hier op bezoek geweest. Niet omdat ik het niet meer gezellig vind en minder vragen of antwoorden suggesties heb maar om de eenvoudige reden dat het niet gaat zoals het moet gaan hier. De een naar de ander is weer ziek inclusief mij zelf. We zijn een lekker weekend weg geweest en dat heeft me enorm goed gedaan alleen alle opgedane enrgie is weer weg helaas.
Zelf al sinds september aan het tobben met mijn gezondheid en nu heeft mijn man de griep gehad(gewone) getest vandaar. Ikzelf heb twee keer een keelontsteking gehad en nu ligt mijn dochter met hoge koorts en longontsteking op bed. Gelukkig wel thuis al was het gisteren even spannend omdat de koorts maar niet onder de 40 wilde zakken.
Ik was zelf al niet helemaal top na de feestdagen en verzorging van mezelf en mijn man ( mannen zijn extra zielig en kunnen echt niets als ze ziek zijn) en natuurlijk mijn dochter daarnaast ook nog even toch maar werken ter afleiding wel te verstaan. Maar nu dat mijn dochter ziek is breken de afgelopen vier gebroken nachten mij op, ze heeft angstdromen en is dus elke anderhalve uur ontroostbaar als ze wakker schrikt en heeft ook al een paar hallicunatie gehad waarbij wij zelf en d´r knuf eng waren. Ook kwam daar gisteren ernorme oorpijn bij vanwegge al het hoesten en de verstopte neus.
Ik zie hier een enorme stapel was liggen en denk tja als ik hem laat liggen is ie vw dubbel zo groot en heb ik er helemaal geen zin in maar kan maar niet van de bank af komen om het toch op te pakken. Ook schoonmaken van het huis wat hier altijd al belangrijk is maar nu natuurlijk helemaal zie ik tegen op. Heb mezelf al een filmpje toegelaten maar kom maar niet aan het werk.
En als ik stil zit gaat de male molen van mijn brein overuren draaien. Dan laat ik alles van de afgelopen weken de revu passeren en dan komen vooral de tegengevallen of in mijn ogen rare dingen naar boven en blijf ik malen en malen en dat is ook niet bevoordelijk. Ik weet dat ik het verleden het verleden moet laten en dat dingen niet altijd zijn of bedoelt zijn als ze waren of zijn maar vermoeidheid doet rare dingen met je.
Dan zullen jullie denken ga dan even naar bed maar dat werkt niet bij mij dan kom ik nog lamlendiger uit bent dan dat ik er inging. Vorig jaar kon ik dat nog wel maar er is iets veranderd misschien de hormonen begin tegen de veertig te lopen.

Goed moest het even kwijt dank je

lon106

1 en al ellende dus de afgelopen weken qua gezondheid, als ik het zo lees.
erg naar en tja…wat doe je er aan vrij weinig helaas uitzieken geblazen dus.
Alleen vroeg me effe af of het elk jaar zo bij je gaat? zou het kunnen dat je last van een winterdip hebt?? of misschien de ziekte van pfeiffer opgelopen?? zelf heb ik die vorige winter blijkbaar opgelopen, snapte maar niet waarom ik steeds weer ziek was en half en zo ontzettend moe!!! na de tweede keer keelontsteking toch maar es naar de huis arts gestapt, en na een bloedonderzoek bleek het om de ziekte van pfheiffer te gaan, nu een jaar verder en heb mijn energie nog niet geheel terug erg vervelent.

Beterschap.

Groetjes Marianne mama van Ruben

He wat vervelend. Tips heb ik ook niet en kan je alleen meer heel veel sterkte en beterschap wensen.
Hoop ook dat je kleine meid weer snel beter is.
Kun je je was niet een keer naar je ouders of buurvrouw of vriendin brengen. We zijn op de wereld om elkaar te helpen toch.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een bak ellende zeg, gatver. En heftig, die hallucinaties van je dochter. Ik dacht ook al: heb je geen familie en/of vrienden die even kunnen helpen met het praktische? Was, huishouden, etc. Ze zullen het echt niet gek vinden toch, als je hulp zou vragen? Je moet niet opbranden hoor meid! Sterkte en veel beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend dat je je zo naar voelt. Goed dat je hier even je hart komt luchten, vaak helpt dat wel. Tips heb ik helaas niet voor je, behalve dat je echt even aan jezelf moet denken. En hoe moeilijk het ook is, laat het huishouden even voor wat het is. Probeer dit desnoods in het weekend samen met je man te doen. Je eigen gezondheid is tenslotte veel belangrijker.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ach meid wat een ellende zeg
Hoop dat je snel weer wat opknapt
kop op meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Een bloedtest lijkt me zeker geen raar idee. En misschien dat er iemand van buiten even bij wil springen. Weet dat het niet makkelijk, maar soms helpt het al als je het samen even op kunt pakken, even nieuwe energie van buiten af.

En verder sterkte, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat de kleine meid zich niet meer zo ziek voelt!

liefs

http://lb2m.lilypie.com/j2vsp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />[/img]

Hoi allemaal
Ik heb zelfs een hele grote familie die maar alte graag willen helpen maar die werken ook en hebben een gezin. Mijn schoonouders zijn op een leeftijd dat je dat niet meer vraagt ze passen wel op mijn dochter als het nodig is ik werk ookal een paar weken maar 10 uur ipv 20. En eerlijk heb het wel nodig dat werk. Anders komen de muren op mij af. Ik loop al in het zkh omdat het niet gaat zoals het gaat meerder dingen zijn al uitgesloten. zoals q koorts, pfeifer, ander bacterie dan aangenomen enzv.Ook is het uitgesloten dat het om een drepessie gaat . ik heb wel wat probblemen maar niet van drepresieve aard. ik ben een binnenveter en dat verklaard het malen en dat weet ik ook van mezelf en meestal gebeurt dat alleen als ik echt moe ben. ook ben ik communicatief niet zo goed in het uiten van mijn gevoelns maar ook dat weet ik al jaren heb daar ook geleerd mee om te gaan Ik heb astma dus ben wel wat vatbaarder dan anderen voor virussen. en het lijkt elk jaar terug te komen maar ik ben nog nooit zo vaak ziek verkouden grieperig gewwest als de afgelopen maanden voorgaande jaren ben ik wel 3 keer ziek i najaar en winter bij elkaar en ben ik ookwel drie keer goed verkoden maar dat is dan over 6 maaden verspreid zg maar.

Maar ik moest het even een keer geschreven hebben.
Heb me gisteren wel een spreekwoordelijker schop onder de kont gegeven en toch wat werk gedaan in huis. Door mijn astma kan ik gewwon niet langer dan twee dagen zonder zuigen. en stof afnemen. Kijk grote beurten sla ik indien mogelijk over. Hoop dat als mijn dochter weer wat betere is dat de nachten dan aaneen gesloten zijnipv gebroken. Al moet ik zeggen dat het vannacht beter ging de koorts gaat nu naar benedenen dat is merkbaar.

Bedankt voor de reactie’s

lon106