Zit er een beetje doorheen

Zit op het moment stevig te balen. Ik ben hartstikke blij dat ik zwanger ben natuurlijk maar vind het op z’n zachtst gezegd geen pretje.
Mijn bloeddruk is veel te laag(net als bij Rens) en daardoor ben ik heel erg moe en heel duizelig. Het kost me echt moeite om de dag door te komen en ik slaap heel erg veel. Huishouden ligt compleet op z’n gat ik ben al blij als ik een beetje fatsoenlijk voor Rens gezorgd heb en als het eten gekookt is. Manlief is harstikke begripvol en ziet ook dat ik echt niet meer kan doen maar ondanks dat schaam ik me kapot dat ik het allemaal niet voor elkaar krijg. Nou heb ik ook nog hartkloppingen erbij en een blaasontsteking. Van mij mag het snel mei zijn. Vind het ook sneu voor Rens , ik merk dat ik van hem ook weinig kan hebben en dat verdiend hij niet. Op het werk is het momenteel gigadruk en het lukt me nog niet om de helft te doen van wat ik normaal doe.
Krijg daar weer commentaar op van m’n bedrijfsleider want volgens haar valt het allemaal best mee, 9 maanden overgeven is erger volgens haar. Natuurlijk is dat niet fijn en ik hoef echt geen medelijden ofzo maar een beetje begrip zou wel fijn zijn.