Zit op het moment stevig te balen. Ik ben hartstikke blij dat ik zwanger ben natuurlijk maar vind het op z’n zachtst gezegd geen pretje.
Mijn bloeddruk is veel te laag(net als bij Rens) en daardoor ben ik heel erg moe en heel duizelig. Het kost me echt moeite om de dag door te komen en ik slaap heel erg veel. Huishouden ligt compleet op z’n gat ik ben al blij als ik een beetje fatsoenlijk voor Rens gezorgd heb en als het eten gekookt is. Manlief is harstikke begripvol en ziet ook dat ik echt niet meer kan doen maar ondanks dat schaam ik me kapot dat ik het allemaal niet voor elkaar krijg. Nou heb ik ook nog hartkloppingen erbij en een blaasontsteking. Van mij mag het snel mei zijn. Vind het ook sneu voor Rens , ik merk dat ik van hem ook weinig kan hebben en dat verdiend hij niet. Op het werk is het momenteel gigadruk en het lukt me nog niet om de helft te doen van wat ik normaal doe.
Krijg daar weer commentaar op van m’n bedrijfsleider want volgens haar valt het allemaal best mee, 9 maanden overgeven is erger volgens haar. Natuurlijk is dat niet fijn en ik hoef echt geen medelijden ofzo maar een beetje begrip zou wel fijn zijn.
Van de week was mijn schoonmoeder jarig en ik had beloofd om een feest voor haar te organiseren omdat ze dat zelf niet meer kan, was al beloofd voordat ik zwanger was. Ja dat zeg je dan niet zomaar af dus heb dat toch gedaan. Halverwege heeft mijn man me thuis gebracht omdat ik amper nog op m’n benen kon staan. Andere dag moest ik van 13.00 tot 21.00 werken. Was die dag zo duizelig dat ik van de trap gevallen ben. Gelukkig niets ernstig behalve een zeer stuitje. Ben heel blij dat Rens nu zelf traploopt kan ik tenminste niet met hem er vanaf vallen. Moest ik op het werk een bepaald magazijn opruimen waaronder stellages met dozen erop die eraf moesten wat ik dus staand op een trap moest doen. Hallooooooooo denk ik dan ik ben zo duizelig als ik weet niet wat lijkt me niet handig. Gelukkig nam een collega dat van me over. Daarnaast moest ik ook 13 containers met voorraad bijvullen wat normaal al heel veel is in je eentje. Maar goede bedrijfsleider was op dat moment niet aanwezig en de eerste medewerker die er was stond er op dat ik om 18.00 naar huis ging omdat die ook zag dat het niet ging. Die zou vandaag met de bedreifsleider gaan praten, omdat die ook geen zin had dat het weer net zo’n gedoe zou worden als de vorige keer. Hoop dat dat wat uithaald want ik heb geen zin in al die extra stess.
groetjes Ramona