Zinndelijk

oke zo als iedereen heb ik een kind wat zindelijk moet worden nu zal het overgrote deel van de moeders zeggen dat jongetjes van 2.5 niet echt zinnelijk te krijgen zijn
maar ik heb er eentje die zelf zijn luier uit doet en dus met zijn pep kont gezellig op mijn bank gaat zitten of zo hij probeerd zich zelf ook wel te verschonen en nu denk je verschoon je hem dan niet meteen jah hoor maar het is poepen luier uit eerst zelf stilletjes in een hoekje een luier proberen te bevestigen of gewoon stuikum in mijn nakie rond lopen terwijl mama aan het poetsen is of ik in bed lig (zijn toe vallig ook allen maar die tijden dat hij het doet) of aks ze aan de foon is
dus ik dnek dat het aandacht vragen is en dan nu heb ik al een kruk je bij de w.c gezet en eer staat een potje maar dat is niet aan trekkelijk genoeg ook niet als je hem beloond stikker of snoepjes of fuit helpen niet
wat moet ik mama nu dan beginnen ???
een vriendin van me heeft een zingede plee !!!

marthawind

hoi
ik denk toch dat je hem af moet leren zijn luier af te doen ,er zit niks anders op
het heeft niet echt iets met zindelijk worden te maken , want hij doet zelf zijn luier af maar niet om naar de wc te gaan , maar om jou lekker te pesten hahahaha
kan hij ook zelf zijn rompertje uit doen dan, of heeft hij een hempje met onderbroek aan?? misschien is een rompertje dan een idee
bij mij hebben ze dat gelukkig nooit gedaan maar goed ik heb er nog een in de luier dus wie weet
nou sucses ermee!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

hahah dankje heb ik stuikum toch gelijk …hahaha
maar rompertjes helpen niet heb ik al geprobeert
maar dat helpt niet pueterd hij los in bed
en heel af en toe dan gaat hij wel naar de w,c maar dan alleen op de grote en het potje want dat is niet leuk

marthawind

dat hele stevige ducktape een idee wha ha ha ha

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

hahahahahahahaha jah mieschien… ik weet het niet meer …hahahahahaha

marthawind

mmm zal er eens over na denken … maar moet zeggen dat hij aleen gistern zijn luier heeft uit gedaan s,avonds maar hij wou toen doesen dusss maar je heb wel gelijk het is aandacht terekken
maar wat ik daar toch vewdder mee moet … hij is namelijk nook oostindisch doof en het intereseerd hem niet of het hij het geen wat hij zou krijgen wel of niet krijgt heeeeeeeeeeel stom van ochtend moest hij blokjes op ruimen wou hij niet
dus ik zeg nou dan kom je niet met opa en oma mee maakt hum niets uit heels stom
maar goed wat je er mee moet weet ik niet en hoe we ere weer van af komen ook niet dus en coneqeunt zijn dat ben ik maar eigen wijs blijf hij
maar het is ook een lief jongetje hoor
hahaha

marthawind

oja schatjes op zijn tijd , toch jammer dat ik geen behang heb!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd