Zingende peuter

Hallo allemaal,
Ik wilde even met jullie delen dat Joel momenteel de hele dag zingt/neuriet. Vooral poesje mauw, hondje waf is favoriet. Dit zingt hij de hele dag. Ook als we het niet voorzingen. Hij wordt er 's ochtends al mee wakker en het gaat de hele dag door. Ook klap eens in de handjes gaat al en 's avonds zing ik ook altijd voor hem als hij naar bed gaat en dat neuriet hij ook mee. Ik heb het gister maar eens even op de film gezet, geweldig!! Ik vind het zo knap dat hij echt toon houdt. Zijn er meer zanger(esje)s hier??
Groetjes, Mariëlle en Joël

Gewijzigd door - Mariëlle en Joël op 08 Dec 2006 12:19:00

Ja hier ook een aankomdere zanger!
Zodra hij bij oma&opa naar binnenloopt en hij ziet opa gaan de handjes omhaag en gaan ze dansen en dan begint Ruben altijd te zingen, met een hele grote grijns op zijn koppy.
verder zingt hij zichzelf altijd in slaap (lalalalala)
en als hij wakker word oefend hij altijd eerst de woordjes die hij kent, en is hij daar klaar mee begint hij weer te zingen en dat gaat de heeellllleeee dag door

Groetjes Marianne mama vanRuben

Ik heb hier ook 2 zangeresjes! Die twee lopen het liefst de hele dag het liedje “Morgen” uit de Nederlandse musical Annie te imiteren.

De jongste (nog geen 2!) gaat er dan ook nog zielig kijkend bij op de grond zitten met een knuffelhond op schoot!

Annie in de dop! Hihi!

Groetekes, Sje