Zindelijkheidstraining

Ik ben vandaag begonnen met zindelijkheidstraining met de meiden.
Op de wc gezet, maar niks hoor.
Kort daarna, iets van 3min, hoor ik Silvana bah zeggen en Jacqueline staat raar en jawel in een pooltje. Gezegt dat ze dat dus op het potje moet doen. Alles schoon gemaakt bla bla.

Nu waren ze niet meer van de wc en het potje af te krijgen en nu net hoor ik wat klateren, ik denk ‘yes de eerste heeft op de wc geplast’ en ik ga bij Silvana kijken…ook naast de pot gepiest, haha. Dus voor de 2e keer kunnen dwijlen op een half uur. Ook tegen Silvana gezegt dat ze dat op de wc moet doen.

Ben benieuwd hoe lang het duurd voordat ze hun eerste plasje op de wc doen.

Weet iemand wat ik kan doen om de grootste kans te hebben dat ze op de wc/het potje plassen? En alle andere tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Oh ja, voor degene die met zindelijkheidstraining zijn begonnen en een hond hebben; hoe hebben jullie dat nou gedaan? Ik moet zo weer met de honden gaan wandelen, maar kan slechts het potje meenemen en ze buiten in de kou op het potje zetten.

Gewijzigd door - Jolan op 14 Sep 2009 14:24:23

heel vervelend maar jolan zou jij een andere ticker kunnen nemen, altijd als jij een topic start word ie corrupt. en komen de reacties ernaast te staan

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh sorry Kim, ik was er indd al achter dat als ik mijn onderschrift gebruik bij mijn eerste bericht het hele topic vreemd doet. Andere keren heb ik hem er uit gelaten bij het eerste bericht, maar was dat nu dus vergeten. Ik zal mijn bericht wel aanpassen