Zindelijkheid

Negeren werkt hier nog niet hahahaha Maar wb het 2e, Eva deed t ook zo en ik werd dus wel boos als ze een ongelukje had en niets zei. Ik zeg dan tegen dr dat ik een ongelukje helemaal niet erg vind en dat ik daar ook nooit boos om ben (en das ook zo) maar niet zeggen van een ongelukje is echt niet leuk …

Groetjes, Els

Hoi!

Tja, hij is ook wel heel verdrietig als hij in zijn broek geplast heeft, maar hij meldt het inderdaad niet. Hij zit er ook niet mee, loopt vrolijk uren met een natte broek rond (ook al geprobeerd), hij is alleen verdrietig als ik er achter kom omdat hij merkt dat het mij wat doet. Ik probeer me er maar niet al te druk om te maken en hem te vertellen dat het echt in de wc moet. Ik hoop wel dat het voordat hij naar school gaat over is…
Jammer dat het volkomen negeren van de poepbroeken niet helpt, bij ons bleek het na een paar weken dé oplossing. Heb je verder alles al geprobeerd? Ik heb zelf op een gegeven moment een gat in haar luier geknipt en met luier en al op het potje gezet (hoe ver ga je!!!), had ik ook weer ergens gelezen.

Succes er verder mee!

groetjes, Liese

Liese