Ik maak geen reclame maar deze week heb ik zindelijkheidstrainingsbroekjes gekocht bij de Hema. Dat zijn broekjes die binnenin van badstof zijn en buiten van plastic ( soort van). Als je kleine plast dan lekt het dus niet gelijk door maar het voelt wel smerig zeg maar.
Nou, ik had Jack dinsdagmiddag een broekje aan gedaan. En na een tijdje zei hij idd dat hij een grote plas gedaan had…nou was dus een heel klein beetje. Ik hem nog op het potje gezet in de hoop dat er meer kwam maar nee. Even later zelfde verhaal maar toen kwam er nog wel plas op het potje.
En toen had hij het door! Hij plast nu gewoon heel de dag op het potje!! Heel de dag ( overdag dan he) is hij DROOG!!!
Ik ben ZO SUPERTROTS op mijn vent!!!
Vanmorgen op psz wilde hij niet op de wc…hij wil wel echt alleen op het potje plassen…dus hij hield het op tot hij bij oma op het potje kon. Ongelooflijk, hij kan ineens zomaar 4 of 5 uur droog zijn.
En hij zegt het als hij moet of ik zie het omdat hij aan zijn piemel zit.
Poep is overigens wel een ander verhaal want dat voelt hij dus ook en dat houdt hij dus giga lang op. Overdag heeft ie nu geen luier meer aan en poepen op het potje gaat hem nog te ver. Dus dat doet ie smorgens in zijn luier in bed
Ik had hem overigens de 2 weken ervoor elke dag op vaste tijdstippen op het potje gezet maar eigenlijk in 99% van de gevallen zonder resultaat. Maar wel wennen alvast.
Als ik aan hem vraag of hij moet plassen en hij zegt nee, en ik zet hem dan alsnog op het potje dan komt er ook niks. Hij geeft het echt goed aan zelf!!
Dus de TIP: Probeer de zindelijkheid-trainings-broekjes van de Hema! Als ze het een keer doorhebben, gaat het ineens hard!! Binnen 2 dagen overdag helemaal DROOG JOEPIE!!