Zindelijkheid TIP

Ik kreeg een tip van mijn fysio die ik echt wel briljant vond.
Als kinderen zindelijk “moeten” worden dan kun je wel alleen een onderbroek aandoen. maar soms plassen ze vaker en is toch de broek sneller nat.
ze zei: als je gewoon een onderbroek aandoet en DAAROVER een pamper, wordt de onderbroek wel nat maar de overbroeken niet, dus in feite is dat hetzelfde.
ik dacht ik deel het hier even, bij al haar kinderen heeft het top gewerkt. dus in de eerstvolgende vakantie (herfst waarschijnlijk dus) gaan wij het ook zo proberen. dan is mijn probleem met de broeken dus gelijk opgelost.

Die tip kende ik al Is hier volgens mij ook wel vaker genoemd. In ieder geval hoop ik dat het bij Rico gaat werken

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Die tip kende ik al Is hier volgens mij ook wel vaker genoemd. In ieder geval hoop ik dat het bij Rico gaat werken

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

mamavanRico, indd is deze tip hier al vaker voorbij gekomen

Liefs Michelle

Ik had de tip hier ook al gehoord én gebruikt, zonder succes spijtig genoeg… Noa vindt het blijkbaar helemaal niet erg dat haar broekje nat wordt terwijl er nog een pamper omheen zit.

Voorlopig zit ik dus nog met natte broeken. Vandaag vier keer…
Poepen doet ze dan weer wél keurig op het potje…

Goede tip inderdaad, ik kende hem ook al.
@ Sophie, erg he je zou denken dat ze er vies van zijn…

Greetz Cora

ohw wat gek ik kan me niet herinneren dat ik het hier gelezen heb, nouja dan staat het er weer
wij gaan dus beginnen in de herfstvakantie. dat is wel zo gemakkelijk en kunnen we rustig oefenen als we buiten of in de winkel zijn ipv meteen op school… hoop zo dat het deze keer WEL goed gaat komen

Ik hoop het ook voor Rico en jou

Groetjes,
M

idd Cora. Maar vandaag een doorbraak! Heel de dag zonder pamper rondgelopen en we zijn niet eens thuis geweest vandaag. Voor we vertrokken op het potje geplast! Dan nog eens ergens op een grote WC. Voor de rest heeft ze niet geplast, niet op de WC, maar ook niet in haar broek. Redelijk weinig dus, tov anders. Terwijl ze wel genoeg gedronken heeft.
Maar ik was super trots en zij zelf ook!