Joey is/was al een paar maanden zindelijk overdag. Hij heeft een terugval gehad, maar algauw was het weer helemaal goed, dankzij een stickervel in de wc.
Nu plast hij sinds twee weken echt dagelijks minimaal 1 keer in zijn broek. Soms ook vaker, zoals vandaag… Twee keer op school, en vervolgens thuis nog twee keer! Hij kan het echt wel, want als hij in z’n blote billen loopt gaat hij netjes naar de wc. Maar als hij een broek of pyjamabroek aan heeft laat hij het gewoon lopen, alsof hij gewoon geen zin heeft om zijn spel te ondebreken voor een plasje. Ik begin het nu toch echt vervelend te vinden. Een ongelukje kan altijd natuurlijk, maar dagelijks meerdere keren, bah!
Ik twijfel of ik hem weer luiers aan moet geven. Hij was al zo goed als zindelijk, en het intereseerd hem ook niks, hij vind die luiers wel makkelijk! Ik heb al vanalles geprobeerd, boos zijn, er rustig over praten, negeren en complimentjes geven als het wel goed gaat, zelf schoon laten maken en niet meenemen naar de winkel omdat alle broeken in de was zaten (niet echt, maar om hem te laten merken dat ik niet tegen zoveel natte broeken op kan wassen)
Iemand enig idee wat ik er nou mee aan moet? Oh het poepen gaat trouwens goed. Heeft hij ooit 1 keer een ongelukje mee gehad, maar dat was diaree en in een vreemde omgeving…
Groetjes Anouk