Zindelijkheid, HELP!

Mijn dochter van 1,5 trekt sinds 2 weken haar luier uit overdag, en ik denk dat ze zindelijk wil worden, want het is steeds net voor of net na het plassen/poepen. Ik heb eerder al kleine wanhopige pogingen haar te laten zien hoe het potje bedoeld is, maar ze snapt het nog niet. Nu heeft ze vanmorgen tijdens een rustkwartiertje haar luier uitgedaan en haar halve kamervloer ondergepoept eb ik ben er wel klaar mee. Ze loopt nu in alleen een onderbroekje door huis (die hadden we gelukkig al gekocht, ze zijn nog iets te groot maar dat is makkelijker uittrekken). Elke keer als ze aan dr onderbroek plukt of hem uittrekt zet ik dr op het potje. Maar ik heb tapijt liggen en dat word zo snel vies dus ik wil eigelijk zo min mogelijk ongelukjes. Iemand tips?

Nee, geen tips … je kunt haar elk uur op de pot zetten zodat ze zich bewust gaat worden al is dat voor een 1,5 jarige best moeilijk . Proberen kan altijd en ongelukjes … die horen er bij. Met een beetje geluk is dit van korte duur Zit er vooruitgang in dan is het even door zetten anders kun je ook elke keer een periode proberen of als het mooi weer is buiten. Vallen de plasjes en poep in het gras dan is het niet zo erg.

Succes!