Hoi,
Onze dochter is bezig zindelijk te worden. Iets waar wij natuurlijk erg trots op zijn.
Heeft vorige week zaterdag haar eerste poep op het potje gedaan en schrok hier zo van dat ze vreselijk begon te huilen.
Natuurlijk getroost en gezegd dat het geweldig was dat ze op het potje had gepoept.
Was eenmalig van die poep, maar maakt niks uit.
Plasjes gaat goed overdag.
Ze plast nu op vaste tijden. Ik werk overdag, dus heb voor mijn man even een schema gemaakt. (hij is huisman)
Ze plast nu om ong. half 7 als ze uit bed komt.
Dan gaan we eten en drinken.
Om half 9 krijgt ze weer drinken en gaat plassen.
Om half 11 drinken en plassen, half 2 drinken en plassen.
Als ik thuis kom om kwart voor 4 drinken we met zijn allen wat en moet ze weer plassen maar vertikt dit.
Toen we naar boven gingen om 17.45 om te gaan slapen had ze nog steeds geen plas gedaan.
Ik had haar nog niet aangekleed, dus wilde boven de douchekraan open zetten (dit wil ook nog wel eens helpen een lopende kraan) en toen liet ze haar plasje beneden lopen voor de trap.
Ik wilde haar niet op bed doen zonder dat ze geplast heeft want dan zou ze minstens 12 uur niet geplast hebben.
Lang verhaal eigenlijk, maar mijn vraag is: wie heeft er een tip om haar dan toch rond half 4 weer aan het plassen te krijgen?
En ze moet dan nog voor het slapen gaan nog een keer plassen.
De rest van de dag gaat het dus hardstikke goed!
O ja, ze is nu bijna 2 weken constant aan het plassen op het potje.
Groetjes Lisan.