Demi is zich er heel erg van bewust dat ze plast, en denkt blijkbaar dat het stout is ofzo, hoe dat komt zou ik niet weten…
Ze heeft nooit op d’r donder gehad voor een plas op poepbroek…
Ook niet toen ze laatst in d’r broek had geplast toen ze geen luier aan had… toen heb ik haar juist geprezen voor de druppeltjes die door haar broek heen toch in het potje zaten…
Vind het wel zielig hoor, ze roept dan zo paniekerig GEEFT NIKS
ik heb al vanalles geprobeerd, steeds op de wc zetten, maar daar durft ze het toch (nog) niet blijkbaar, maar in de broek voelt ze het nu ook, en dat vind ze ook niet leuk meer, en wil dus na ieder (miniscuul) plasje een schone broek aan
Zodra ze geplast heeft roept ze nieuwe aap aan? (er staan aapjes op de luier) en pakt er dan zelf 1 en gaat braaf op de bank liggen voor een schone broek. (wel fijn dat ze nu zo gewillig is met luier verschonen haha)…
Heeft iemand nog tips, ik word er af en toe zo wanhopig van…
Ze mag van mij gerust nog maanden in d’r broek doen hoor, ze hoeft van mij dus niet laat ik dat ff duidelijk zeggen, want sommige denken dat ik haar perse zindelijk wil hebben en dat is dus niet zo, ze geeft het zelf steeds aan…
En het rotte is dat ze steeds haar poep ophoud, eerst poepte ze 1 a 2x per dag, nu 1 keer per 2,5 dag als we geluk hebben …
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi