@Pranger:nee tuurlijk moet je niet pushen, zindelijkheid heeft heel wat zelfvertrouwen nodig, en dat krijgen ze niet als de papa of mama constant zeggen: je MOET echt plassen.
nee je moet niks, je mag plassen en als hetniet lukt jammer, volgende keer beter…desalnietemin ben je al een grote jongen als je het uberhoudt wil proberen vind ik!
en nee tuurlijk moet hij dan een onderbroekje aan haha maar ik noem dat gewoon in de bloten billen rondlopen dus zonder pamper. nee dankje er loopt hier ook nog een hond rond vind ik niet zo hygienisch, overigens als hij buiten is mag hij van mij wel in blote billen rondlopen is gelijk goed voor zijn uitslag dat hij niet zo’n plakpamper aan heeft of een onderbroek. laatst kwam ik er achter dat ik nog maar 2 pampers had en het was al s’avonds. ik kon met geen mogenlijkheid naar de winkel ik baalde echt! Hij had constant diarree gehad en ik meende dat ik nog een pak had staan. niet dus. dus een uur voor het slapen gaan dacht ik; dan maar even in zn onderbroekje dan kan hij tenminste zijn nachtpamper nog aan en heeft hij er morgenvroeg nog 1 voordat ik naar de winkel zou rennen haha.
Enfin…nog geen 10 minuten later: heel zijn onderbroek volgepoept.
nou dit moet ik dus niet hebben als hij in zijn blote billen had gerent. kon het tappijt wel weggegooit worden
![]()