Zindelijk op dagverblijf

Hoi,

Mijn zoontje van 2.5 jaar is al een tijdje thuis zindelijk, hij geeft alles aan wanneer hij naar de wc moet. Heeft weinig tot geen ongelukjes. 's nachts draagt hij nog een luier en die is elke ochtend droog. Hij wordt wakker en gaat dan naar de wc. Ook als wij ergens naartoe gaan geeft hij aan dat hij naar de wc moet alleen en daar komt mijn probleem hij vertikt het om op het dagverblijf naar de wc te gaan. Hij wil ook geen luier dragen , hij houdt zijn plas gewoon al die tijd op. De juf zet hem wel een paar keer op de wc maar dat is een drama, huilen. Uiteindelijk zet de juf hem op de wc en zit meneer boos en met veel huilen en lawaai op de wc en omdat hij al een tijd niet heeft geplast komt er dan de plas. Hij wordt beloond met een sticker maar daar is hij niet vatbaar voor. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit aan kan pakken. En kan het kwaad zolang de plas ophouden. Op het dagverblijft weten ze het eigenlijk ook niet meer.

een kind zeker niet dwingen als een kind niet wil gewoon laten gaan wel proberen steeds maar als het niet wil houd het gewoon op