Na 6 december (zondra Sint weg is) komen de kersliedjes weer op de radio. Je hebt ze allemaal al 10.000x gehoord, het zijn elk jaar dezelfde (hoe vaak heb ik Last Christmas van Wham al gehoord in mijn leven?), maar toch heb ik er alweer zin in om ze te horen. Ik ga ook vroeg mijn boom opzetten. Ben helemaal in the mood! Morgen is het 20% korting op alle kerstspullen bij een tuincentrum in de buurt, daar ga ik heerlijk snuffelen. Verwarming aan. Heerlijk! Hebben jullie er ook al zin in?
Wat wel MINDER is…dat dieet van mij…Ik wist natuurlijk dat het een rottijd is om te starten, maar ja, anders moest ik nog een maand langer in die positiekleding rondlopen…Nu ik alleen denk aan oliebollen, kerstkransjes, warme chocomel, word ik een beetje hongerig. Met kerst ga ik ook gewoon gourmetten hoor en mag ik best even wat smokkelen van mezelf. Doe ik de 27ste wel een ‘appeldag’ om te balanzen…Bleeeeh. Het is dat ik al 1,4 kilo kwijt ben, maar anders…zou ik nu zo een warme appelbol met kaneel naar binnen willen werken! Heerlijk! Dat is dan wel jammer, dat ik me nu moet inhouden…kijken hoe anderen zitten te smullen…Weeeeh!
Maar ik heb TOCH zin in kerst. Max zijn eerste kerst! Hij zal wel veel kijken naar de lampjes in de boom!
Groetjes Rainbow, trotse mama