Nou, die van mij dus echt NIET! Ik had een kaart voor hem gekocht en die had Eva volgetekend. Meer dan die kaart was het niet hoor, want zelf ben ik ook niet erg romantisch. Toch vind ik het wel leuk om IETS te doen met Valentijnsdag. Iets kleins, het hoeven geen hele verrassingsavonden te zijn met een hart van rozen in de kamer! Als hij dat zou doen, zou ik denken: ‘Huh, ben je ziek?’
Maar goed. Ik SMS-te hem vanmiddag en dacht nog: zal ik een hint geven? Ik deed het niet. Ik wilde afwachten of hij er aan zou denken. Hij belde tegen zessen dat zijn vergadering iets uitliep en stiekem hoopte ik dat dat een smoes was en dat hij toch even snel (bij de benzinepomp ) een bloemetje zou halen. Of een doosje goedkope bonbons, óók bij de pomp. Want ja, meestal koopt hij daar iets als hij iets is vergeten. Met Moederdag kreeg ik iets van de Praxis want alleen die was nog open!
Helaas! Niks! Ik gaf hem de kaart en hij riep meteen: ‘Oooooo schat! Geloof me, ik heb er vandaag aan gedacht, maar die vergadering liep uit en…en…’ Jahaa, het is al goed!
Ik vind het niet erg hoor, dat hij to-táál niet romantisch is! Hij heeft veel andere kwaliteiten en eigenlijk is Valentijn ook onzin…Maar toch! Ik had het stiekem wel leuk gevonden als hij mij nu eens verrast had. Hij zei nog: ‘Schatje, wij blijven nog zo lang samen, ik heb nog minstens 50 Valentijnsdagen om het goed te doen!’ En dat vond ik dan toch óók wel weer romantisch gezegd!
Kregen jullie wel bloemen/een cadeautje/een kaart?
Groetjes Rainbow