Zijn jullie kindjes ook ziek van het warme weer

Hoi meiden
we gingen even snel wat boodschapjes halen
komen we de winkel uit begint Robin te spuigen zo zielig
hij heeft dus wat last van de warmte
in de auto geeft ik hem steeds wat te drinken en heb natte washandjes bij me om hem te koelen
nu gaan we alleen met de auto weg als het moet
Hebben jullie kids er ook last van?
Groetjes Heleen

nee maar ik had vandaag de kids ook mee in g zijn auto, die heeft airco erin en ik niet dus, maar als het niet hoeft zit ik liever met dit weer niet in de auto en doe alles met de fiets

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

hai sam was niet ziek maar wel hangerig en huilerig van de warmte en hij heeft veel geslapen vandaag

KARIN

ik weet niet of het door het weer komt maar alessandro is zeer hangerig en huilerig. hij heeft niet zoveel trek in eten en hij heeft bultje in zijn gezicht. warmtebultjes? hij heeft geen koorst dus ik ga er maar van uit dat het door het weer komt. het is vervelend voor hem maar mama word er zo langzamerhand ook een beetje huilerig van want slapen doet het kleine mormel ook amper.

maureen~~~~~~~~maureen

Max is even vrolijk als altijd, maar slaapt opeens wel veel meer overdag en hij drinkt zijn flessen niet meer leeg. Gisteravond heeft hij zelfs een hele fles geweigerd en toch doorgeslapen tot 's morgens 8 uur. Het lijkt wel of hij minder honger heeft. Ik denk dat ieder kind er weer anders op reageert net als volwassenen. De een kan er beter tegen dan de ander.

Evianne is verder ook net zo vrolijk als altijd. Zeker omdat er nu buiten ook een badje staat. (hahahahaha) Wel eet ze wat minder maar dat vind ik logisch omdat ze nu minder nodig hebben om zichzelf op temperatuur te houden daar het immers al zo warm is ( ik weet niet of dat echt zo is hoor ) Maar zelf heb ik ook altijd minder honger als het warm is. Evianne drinkt nu gelukkig weer wat meer, maar als ze naar ons idee niet genoeg drinkt, dan geven we dr wat waterijsjes zodat ze toch wat meer vocht binnenkrijgt.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003