Zijn jullie allemaal

goed de kerst door gekomen .en natuurlijk allemaal lekker gegeten
wij hebben eerste kerst gefondu bij me vader en moeder.en me zus met der vriend erg lekker en gezellie .en tweede kerstdag had ik zelf kippen gebraden met gefrituuurde curry aardappelschijfjes en witlof uit de oven met ham en kaas .en zelf gemaakt te appelmoes .en als toetje sharoma pudding chocolade met slagroom .pppppffffff hoe hebben we het op gekent .tweede kerst waren me moeder met me tweede vaderen me broer met zijn hond ,kortom weer een gezelige dag .

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>

1e dag bij me ouders geweest heerlijk veel toast op en savonds chineese rijsttafel gehaald

de 2e dag hebben we met zijn 4tjes door gebracht en gegourmet en dat was het enige toast hebben we niet aan geraakt

en nu aan het bij komen hihihh

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

En ook wij hebben het weer overleeft mmm… op een bult op mijn kop na dan hahaha nou ja moet ik ook maar niet zoveel aan die heerlijke wijn zitten.

Verder was alles echt super gezellig Ruben heeft de nodige cadeau’s gehad, en wist van gekkigheid niet waarmee hij eerst moest spelen.
en het eten was weer verrukkelijk!

Groetjes Marianne mama vanRuben

wij zijn allebeide dagen thuis geweest en hebben visite gehad heerlijk rustige dagen

Ook hier zijn de kerstdagen prima verlopen. Zondagmiddag de hele middag al visite voor Shakira’s verjaardag, dus al drukte genoeg.
Maandag de hele schoonfamilie op visite gehad, dat is een jaarlijkse traditie, dan zit de hele familie bij iemand thuis en maakt er een heerlijke gezellige bende van. Gelukkig was iedereen tijdig weg, dus was er 's avonds nog tijd om alle ravage op te ruimen.
Dinsdag zijn we heel relaxed bij mijn ouders geweest, lekker met z’n zessen zitten en heel weinig doen. Echt een dagje om bij te komen dus.
Nu zijn we alweer met de voorbereidingen op Oud en Nieuw bezig, dat wordt hopelijk ook een gezellige dag/avond/nacht

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)