Zijn eerste echte tekening!


#1

De laatste dagen is Bo echt veel bezig met tekenen, probeert heel erg binnen de lijntjes te kleuren, wil zijn sift op de goede manier vast houdene et. en nu heeft hij vanavond voor het eerst een " echte" tekening gemaakt!!! Ben zo trots op hem, vind het zo onwijs goed!! deze wordt ingelijst he, dat 1 een ding wat vast staat!!! En de datum erbij, kreeg ik als tip van Mriek, had ik idd nog niet aangedacht!!!

Dit is hem:

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#2

Jullie lijken wel spookjes!

Groetjes Manderijn.


#3

hahahaha ja en we hebben helemaal geen armen he, alleen benene, en papa heeft geen oren, Bo en ik wel weer… hahahahahaha maar goed, het lijkt tenminste ergens op!! hahahaha

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#4

Koppoters

Lilypie Second Birthday tickers


#5

zo heten ze he? Heb ik ooit ergens gelezen!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#6

Ja zo heten ze, dat hebben ze me tenminste 7 jaar geleden wijs gemaakt op SPW Toch iets wat ik onthouden heb

Lilypie Second Birthday tickers


#7

Mooi tekening
Ik heb Seth vandaag ook maar eens aan de tafel gezet, want aan al die poppetjes op het raam van de voordeur heb ik natuurlijk niets
De poppetjes zien er bijna hetzelfde uit als die van Bo, alleen hebben ze wel ruimte voor een buik, maar is deze niet altijd getekend.
En Seth heeft korte stekels en ik heb lange haren: hele lange stekels dus, haha.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#8

Knap!

Hier zijn het alleen nog maar krassen en de zon.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#9

wauw wat knap zeg! Hier nu vooral heel veel rondgekras haha

liefs,
Rinske


#10

wauw wat knap zeg! Hier nu vooral heel veel rondgekras haha

liefs,
Rinske