Zijn dit nou doorkomende kiezen

Sanne eet de laatste 2 week erg slecht haar groentehap. Maar sinds vorige week woensdag eet ze helemaal geen groentehap meer, Gisteren nioet zo warm gemaakt. En toen gingen er ongeveer 10 happen naar binnen. Ook had ze gigantische rode billen. We hebben nu ook maar even niet meer gebadderd. Vrijdag had ze 39.5 graden koorts echt rode wangen waar je U tegen zegt. En het was echt een vreselijke nacht. Zaterdagochtend was het gewoon weer 37.2 en later in de middag was het weer mis. Die nacht had ze wel goed geslapen. Zondag werd ze zelfs om 8 uur wakker. Dit is nog nooit voorgekomen! Ze is ook erg hangerig. Ze kauwt op de gekste dingen. Punt is dat ik echt niets zie. Maar ze heeft toch ergens last van. 2 week gelden zeiden ze bij de KDV dat ze elke keer naar haar oortjes grijpt, zou dat druk zijn van de kiesjes?
Ze zit gewoon niet lekker in haar velletje. Vorige week heeft ze niet meer gehuild bij afscheid bij de KDV, maar vanochtend was het weer mis.
Ik hoop toch zo dat dit kiesjes zijn en laat het dan een paar zijn, is ze er even weer vanaf.
Herkennen jullie dit?

Groetjes Carolien

Kiezen kunnen heel lang duren. Maar dan zou je toch wel bobbels moeten zien zitten en / of zeker voelen.
Warm eten bleef Dylano wel doen maar zijn broodkorstjes niet.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik voel wat bobbels en ik zie ook wel wat verbreeding in de kaakjes, maar zou die koorts van afgelopen vrijdag er ook mee te maken hebben?

Of toch misschien oorontsteking, omdat ze ook naar d’r oortjes grijpt en moeite met eten heeft + koorts? Kan zowel kiesjes, oorontsteking als combi zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Voor de rest drinkt en eet ze haar brood super. Alleen groente dus niet. Ben 2 week geleden naar huisarts geweest en hij kon niets zien.

groetjes Carolien

Oeeeeeiii jaaa hoor, dat klinkt als kiezen!

Mag je bij haar kijken? Misschien zie je dan een beurse plek op het tandvlees? Heb 't bij Jens wel eens helemaal bont en blauw gezien toen hij een kies kreeg…
En ja… 't duurt soms vreselijk lang voor die krengen door zijn…

Of eh… hoektanden… Ook nog een mogelijkheid… Die zijn het ergst (vind ik).

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik kan alleen wat zien als ze huilt. Voor de rest wordt ze echt boos. Hoektanden nog erger Ik vind dit al zo erg. We hebben ook maar besloten om die griepprik niet te geven. Ze was de vorige keer ook zo sloom en had wat verhoging. Vind het al zo sneu voor haar. Volgens mij is het nu 2 week aan de gang. Hoe lang duurt dit dan? En is 39.5 niet erg hoog voor keisjes?

groetjes Carolien

Nee dat is niet hoog voor kiesjes. Madelon had bij der gewone tanden zelfs tegen de 40 graden koorts.

Indd hoektanden nog erger??? Daar is Dylano nu mee bezig. Duurt dat ook zo lang als de kiezen want dat heeft bij Dylano uiteindelijk 3 maanden geduurt, toen waren er wel in anderhalve week.

Liefs Michelle

Hmm… Het gaat niet helemaal over hetzelfde, maar ook over tanden krijgen enzo:

Seth heeft nog steeds 2 flinke bobbels in zijn mond, en de voortanden zijn nog niet door, rode wangetjes, af en toe een beetje koorts en verschrikkelijk hangerig!! Nu zijn we met de pot mee-eten aan het proberen, maar het is momenteel zelfs zo erg dat hij helemaal niet meer 's avonds wil eten. Heel de dag eet hij redelijk normaal (soms iets minder), maar 's avonds moet hij het niet… Ik vraag me af of hij dat door de tanden doet of niet…
En als ik hem nu met de pot mee laat eten, en hij eet het niet, wel of geen alternatief aanbieden? Ik wil namelijk niet dat hij me uitspeeld, maar vind het ook zielig als hij zo last van zijn tandejs heeft…
Gister heeft hij btw een halflauw 6 maanden-potje op, en die ging erin als koek…

Liefs, Anne

3 maand

ja 3 maanden maar toen had hij er ook 4 hahahahaha. Hij is met 9 maanden begonnen kwijlen en noem maar op.
en de eerste 2 waren er een week voor zijn verjaardag de andere 2, 2 dagen erna.

@anne

Hij zit ook in sprong volgens mij, dus dat speelt ook nog mee denk ik. Je kunt in deze periode misschien beter niet met iets nieuws beginnen, doe ik bij Dylano meestal ook niet als hij in een sprong zit. Denk je zelf dat hij er een spelletje van maakt?

Liefs Michelle

Ik weet het niet goed…
Maar misschien moeten we dan nog maar gewoon even wachten tot de tanden door zijn. En nu nog maar gewoon slobberpotjes geven. (12+ eet hij namelijk ook niet meer…) Als het goed is, is hij wel uit de sprong nu. (hij is ook nog 8 dagen te laat geboren) Alles komt hier vaak na elkaar, een sprong en dan als hij eindelijk geen sprong heeft, dan is hij weer met tanden aan het rommelen, en vervolgens rollen we de volgende sprong weer in

Liefs, Anne

Uit de sprong??? Ik weet niet beter of ze zitten met der eerste verjaardag in de sprong en als ik dan jou ticker lees duurt dat niet zo lang meer

Liefs Michelle

Hmm… Ik wordt niet goed van die sprongen dan!!!
Het zal wel een combi zijn, van van alles en nog wat…
Hoop dat de heftigheid van de sprong nog even op zich laat wachten dan, want ik kan me de vorige nog goed herinneren.
Hij slaapt nu in ieder geval nog erg goed…even afkloppen…

Liefs, Anne

Ja, ik wordt inmiddels ook niet goed van die sprongen. Maar inderdaad tot nu toe vind ik de eerste jaar sprong gigantisch. En naar mijn mening duurt die ook veel te lang. Als die weer afglopen is dan rolt ze weer in de 13 maanden sprong. Inmiddels geloof ik er snars meer van die sprongen. het zijn gewoon periodes dat ze erg vervelend zijn. Trouwens Sanne heeft vannacht weer heerlijk geslapen. Eten gisteravond ging iets beter. We hebben nu kleine stukken gegeven dus alles apart en niet meer door elkaar heen. Kan ze het lekker zelf opeten ipv dat mama haar voert met lepel. Want die slaat ze toch uit mijn handen. Zelluf doen dus. Aardappel vindt ze erg lekker!!! Heb het idee hoe groter de stukken hoe interressanter. Gekke meid. Daar hoef je toch niet zo’n drama van te maken.

Groetjes Carolien