Zijn die van jullie ook zo lekker bijdehand? :)

Haha!
Ik zat me gewoon eens wat af te vragen.

Stephan is dus net 3 jaar geworden en zo lekker bijdehand de laatste tijd.

Effe twee voorbeeldjes van vandaag: hij zit achterop de fiets bij me, ik heb even één hand los van het stuur, hoor ik opeens (op bijna “bestraffende” toon) achter me: “mamma, wel met TWEE handen sturen hoor!!!”

Even later fiets ik tegen de brug op (dus wat harder dan normaal, anders kom ik er niet, haha) zegt hij: "mamma, niet zo hard hoor!!"
Pffffff…hahahahahahaha!!!

Alsof hij mijn moeder is in plaats van andersom
En zo kan ik nog wel wat voorbeeldjes noemen.

Zijn die van jullie nou ook zo lekker bijdehand?
Ik kan er wel enorm om lachen hoor!!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 23 Jul 2004 23:06:55

geen ander antwoord als JA hahahaha

Jordy: mama je mag niet door lopen! poppetje is niet groen (een echte wolkbreuk)

jordy: niet aan mijn pukkels komen! dat is niet fijn ( heeft nu de waterpokken) doe ze allen maar insmeren hahah

enz dus ja ze worden Te bijde hand

Tries

Liefs Tries

Deze is al weer een hele tijd geleden.
Ik ben met Lucas naar de stad geweest en we gaan weer terug naar de auto. Die stond in de parkeergarage.
Ik betaal en neem het kaartje mee om uit te rijden.
Boodschappen in de auto, Lucas in het stoeltje en ik zitten. Gordel om en rijden maar.
Kaartje ff in mijn mond (is wel zo makkelijk hé).
Hoor ik in een keer achter me:
UIT DE MOND!!! IS GEVAARLIJK!!!
Oei, hoorde ik toch even mezelf

En van de week kreeg ik zijn pielemoos (piemel) zodat ik ook een jongetje kon zijn.
Hij deed net of hij hem uit zijn broek haalde en bij mij erin stopte.
Waar haalt hij het vandaan

En wat dacht je van, als ik later ook een meisje ben dan kan ik ook opmaken he mama.
Dan bedoelde hij dus make up.

Tsja, wat moet je daar dan mee?!?

Groetjes Mim

Ik hoor Jens vaak tegen Mats dingen zeggen die wij ook regelmatig tegen hen zeggen: ’ nee hoor, dat doen we niet hoor’ of ‘dat kan niet hoor, dan gaat het stuk’.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ik hoor Jens vaak tegen Mats dingen zeggen die wij ook regelmatig tegen hen zeggen: ’ nee hoor, dat doen we niet hoor’ of ‘dat kan niet hoor, dan gaat het stuk’.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Jaaahaaaaa, die kennen wij ook hier!
Mama, niet zo hard rijden; pas op, mama.
Het is rood hoor, mama (stoplicht staat inderdaad op rood voor rechtsaf, wij gingen rechtdoor waarvoor het stoplicht wel op groen stond!)

ja heerlijk he die kinderen zijn allemaal het zelfde heb er hier ook zo een .als ik iets doe wat niet kan wordt ik meteen op de vingers getikt van dat kan niet hoor mama of dat mag je niet doen .

groetjes marielle mama van tanja