Zijn de testen betrouwbaar na een miskraam?

Hoi Meiden

Ik zit even met het volgende.
zoals jullie weten heb ik 25 mei helaas een miskraam gehad.
nu wert mij vertelt dat het zwangerschap hormoon enige tijd in je lichaam aanwezig blijft en dat de zwangerschap testen enige weken positief kunnen blijven.

Nu was ik hier nieuwsgierig na en heb vanmorgen een zwangerschaps test gedaan en een ovulatie test.
ik had verwacht dat ze beide negatief zouden zijn.
Maar de ovulatie test gaf duidelijk twee zichtbare strepen aan, en op de zwangerschapstest was duidelijk 1 streep aftelezen.

Kan het zo dat ik gewoon vandaag mijn eisprong heb na zo’n korte tijd?
of zou ook deze test beinvloedbaar zijn van een miskraam???

Groetjes Marianne mama van Ruben

Het klopt wel van dei zwnagerschapstest maar heb geen idee van de ovulatie test, misschien toch het zekere voor het onzekere nemen en klussen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie

Lilypie

klussen??? met een hamer en een beitel???

dank je wel voor je antwoord ben inmiddels een beetje wijzer geworden.
vond het al zo vreemd de een positief en de ander negatief, dus kon het niet laten om het 2 uur later nog eens te proberen, en precies dezelfde uitkomt.
dus ik zal wel perongeluk op het juiste moment hebben getest neem ik aan.

Maar klussen ehmm…zou wel handig zijn, maar heb vanmiddag net met 5 kuub zand lopen slepen dus ben een beetje kapot, eerlijk gezegt

Groetjes Marianne mama van Ruben

Joh, op de 1 of andere manier lees ik nu pas dat je een miskraam hebt gehad. Ik vind het heel erg voor je, en ik schrok er echt van. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven, en dat het gauw weer raak is wat betreft de zwangerschap.
Veel sterkte en een digi hug, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker