Onze grote meid heeft of een grote fantasie of ze ziet echt dingen die ik niet zie.
Twee weken terug was ze naar het toilet geweest, ik zat aan de keukentafel, toen ze van het toilet kwam zou ze naar me toe lopen. Ineens draaid ze haar om en gaat voor de trap staan. Dus toen ik haar vraag wat ze aan het doen is zegt ze. Ssssst mem ikke praten met een oom. Oke kan! Ze heeft wel een kwartier voor de trap staan praten over van alles en nog wat. Toen werd er afscheid genomen en kwam ze terug in de woonkamer.
Vanmiddag breng ik haar naar school en ging via de voordeur het huis uit. Ze draait haar om en zwaait naar de trap. Dus ik vraag haar wat is er. Zegt ze de oom zit weer op de trap.
Zou ze echt mensen zien die ik niet zie, of is het peuterfantasie.
Nu moet ik zeggen dat mijn vader en mijn oom zijn overleden, en ik heb ook vaak het idee dat ze om me heen zijn. Maar zij heeft deze twee personen nooit gekend.
Ik denk dat ik haar een volgende keer ga vragen hoe de meneer heet die op de trap zit.
Maar nu het volgende, mijn vriend moet er niks van weten. En hij vind dat ik er geen aandacht aan moet besteden en dat het een grote fantasie is.
Maar wat is wijsheid, stel je voor dat ze wel echt wat ziet, ik wil niet dat ze er bang voor is/wordt?!