Zieluggg

Nou Demi is een beetje snoterdesnotverkouden Ik gebruik nu de druppeltjes die ik al had (zoutoplossing) is dat goed genoeg of kan ik beter een andere halen?
Heb ze al in een kruidenbadje gezet en lekker luuf gesmeerd dus nu ligt ze lekker op bed.
Vind het wel zielig zeker met het eten, soms komt er een enorme bel uit

Maar ja ze is niet echt ziek ervan, lacht nog gewoon en heeft gelukkig geen koorts.

Ik heb d’r temp steeds gemeten, straks had ze 36.2 is dat niet wat weinig?

Groetjes Nathalie

He nathalie,
Leuk je hier te zien! Zielig zeg, zo verkouden… Ik klop het af, maar fabienne is nog maar 1 x verkouden geweest. Maar eh wat ik wou zeggen, denk je er wel om dat de meeste druppels/ neus spray’s maar een maand houdbaar zijn na het openen ervan?! Dus als er op de verpakking is aangegeven, na openen 1 maand houdbaar… ik wist dit helemaal niet! Vandaar dat ik je ff waarschuw!

Beterschap en lekker vertroetelen he mam?!

Liefs ellen, en een knuffie van fabienne

ook mag je het niet langer gebruiken dan 2 weken. maar is wel goed als je zoutoplossing gebruikt duurd het te lang kun je altijd overleggen met de huisarts…

dikke knuffel van jordy
sterkte Tries

Hoi Nathalie,

36.2 is wel wat aan de lage kant, misschien dat een kruikje wat helpt? Wel in de gaten houden dat ze geen koorts krijgt want dan kun je dr beter afkoelen

Geef dr een dikke knuffel van me, liefs, Els

Heb net weer gemeten nu was het 36.5 ik vind het ook een beetje laag
Ik blijf gewoon meten als ze vanavond weer zo laag is geef ik even een kruikje.

Groetjes Nathalie

he nathalie,

he ba is altijd erg zielig, maar is het geen onderkoorts 36.2, lekker een kruikje erbij houden…

Succes en als je het niet vertrouwd gewoon de doktor ff bellen

Demi hier een dike knuf van jasper

hoi amber zit altijd rond de 36.5 nooit hoger geweest al vanaf baby af aan niet volgens kraam en cb is dat normale temperatuur.

dus niks aan de hand lekker in de slaapzak en onder de dekens.
moet voldoende zijn.

of het moet kei kou zijn bij jou boven dan kan je altijd kruikje erbij doen.

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Ik had de dokter gebeld want maakte me toch zorgen over die lage temperatuur, maar alles vanaf 36 graden is gewoon goed, dus ik ben gerustgesteld, ze is verder niet beroerd denk ik.
Hopelijk is het snel over, vind eht maar zielig, maar goed tis pas de eerste keer, dus mag niet mopperen denk ik.

Groetjes Nathalie

Oh arme scheet is ze nu verkouden
Hoplijk is het snel over
Beterschap en een dikke knuffel van ons

Liefs Francis en Kevin