Ziekte van Pfeiffer?

Mijn vraag is: Kunnen peuters al de ziekte van Pfeiffer hebben?
Mijn ventje is de laatste weken echt zo moe, dat hij 2 x op de middag slaap nodig heeft.
Meestal ligt hij er rond 7uur 's avonds in, en word ie tegen half 7, 7 uur 'sochtends weer wakker, en vanmorgen was hij ook half 7 wakker maar kwart voor 9 heb ik hem er weer in gelegd omdat hij zo moe was…
Gister heeft hij ook 2 x in de middag geslapen, van half 11 tot 12uur, en van 13.00 tot 16.00…
Dus kan hij die ziekte hebben of moet ik aan heel iets anders denken?
Vind het erg appart want normaal sliep hij geen eens
’s middags en hield ie het zo tot 7 uur ;'s avonds vol, maar nu…

Nathanael is van 10-06-09

Kan ook voorjaarsmoeheid zijn he. Maar als je het zeker wilt weten moet je hem even meenemen naar de ha.

Groetjes,

Michèle

kan ook zijn dat hij ziek aan het worden is? Mijn dochter slaapt nu ook meer omdat ze ziek is ( bijna wel weer beter maar wel behoefte nog aan extra slaap).
ziekte van pfeiffer weet ik niet…is het te googlen?
succes ermee!

@ Denise44, hij is al een hele poos aan het kwakkelen met het ziek zijn, dus kan inderdaad ook heel goed zijn dat het daar van komt!
Ik zal even kijken op google, en anders vraag ik het vrijdag in het zh wel even of dat mogelijk is…

Nathanael is van 10-06-09

Mijn 2 kids zijn al een jaar niet ziek geweest, maar sukkelen de laatste paar weken ook. Net als ik denk dat het over is, staat er weer eentje op met koorts die een dag later weer weg is. Mijn oudste ( 8 jaar ) normaal super vrolijk meiske, nu ineens leek ze zo ongelukkig dat ik me zorgen maakte en ja hoor, ineens weer koorts en een dag later is me vrolijke meissie er weer ineens. Een raar en lang aanhoudend virus dus.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Had mij dochter maar voorjaarsmoeheid haha.
Pff slapen is een drama hier. elke ochtend half 6
smiddags niet willen slapen, en heledag huile,

Xandra

Pfeiffer wordt veroorzaakt door een virus,
en virussen zijn overdraagbaar.
Dus kan ook een kind Pfeiffer krijgen.

Ik zeg: naar de huisarts en verwijzing om bloed te laten prikken regelen.
Is zo gebeurt, en kan een hoop ellende schelen.
Beter safe then sorry.

M.

Ik zou persoonlijk niet meteen aan Pfeiffer denken… hier hebben ze net allebei flink de griep gehad en daarvoor was Minke ook heel moe/ bleek/ hangerig. Ik denk dat hij gewoon een griepje/ verkoudheid onder de leden heeft of een ander virus. Ik zou het gewoon even aankijken, ik denk ook niet dat een ha na een paar dagen al op Pfeiffer test.Nou ik hooop dat hij snel weer de oude is!
groetjes

Lilypie Second Birthday tickers