hoi allemaal,
pffffffff zit er ff doorheen. lieke eet sinds vrijdag een stuk minder.
Haalt met moeite 400cc groente gaat ook minder terwijl ze dit altijd lekker vondt. danoontje en fruit gaat er goed in. De laatste fles drinkt ze niet veel van.
Het was een hele strijdt nu zei cb geen strijt aangaan want het wordt alleen maar erger. Dus als ze de fles loslaat proberen we het daarna nog even wil ze hem niet zetten we hem weg.
Ze wordt snacht’s gelukkig niet wakker voor honger ondanks dat ze maar 70 drinkt om 19.30uur. Mijn schema is goed cb dacht aan tandjes of dat ze ziek wordt.
Ze is ook hangerig/huilt snel en slaapt meer. Vandaag naar huisarts geweest en alles is oke oortjes/keeltje/longen etc prima
Zij zei ook kijk het nog een week aan kan tandje zijn of een virusje wat eraan komt. heeft geen koorts.
Zoals ik al zei ze heeft rode warme wang/ eergisteren 4 poepluiers daarna gewoon 1/ hangerig/huilerig/snel moe. wat denken jullie tandjes of iets anders??
Kijk wel wit tegen het tandvlees aan maar bovenop zie ik nog niks! Zo raar allemaal.
Mijn moeder zij ook maak je niet druk als ze echt honger heeft eet ze wel en dat is ook zo maar toch ben ik erg bezorgd terwijl de arts niks kon vinden.
sorry voor het lange verhaal maar moest het ook even kwijt. Nu denk ik wel eens kon ze maar praten hahaha
gr gytha