Zieker dan verwacht!

hoi allemaal,
Charis was redelijk opgeknapt tot gister avond, ze begon weer te spugen en wilde niks drinken. Heel de nacht weer op gezeten en geprobeerd om wat te laten drinken. Vanmorgen was mijn meisje suf, zo suf is ze nog nooit geweest, ze lag maar een beetje op de bank deed niks en dronk niks. Om half 11 de huisartsen post gebeld die zeiden dat we langs mochten komen, daar aangekomen werd ze onderzocht en werdt er bloed geprikt. We mochten naar huis maar binnen een uur werden we opgebeld dat we terug moesten komen en dat ons kleine meisje opgenomen moest worden, ze is uitgedroogd en heeft een infectie. Nu ligt ze in het ziekenhuis en popa slaapt bij haar, en ik ga er morgen vroeg weer heen. Hopen dat ze snel opknapt en naar huis mag. Mis haar nu al en vind het heel erg.!!!

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Tjemig das ff niet mis zeg!
Wens d’r veel beterschap en dat ze maar snel weer beter mag worden en naar huis kan gaan.

Groet Vanessa mama van Senna.

Jeetje, dat is zeker niet niks. Ik hoop dat Charis snel weer beter word.

Een dikke beterschapsknuffel voor haar.

liefs Diana

jessejamai.tweelingsite.nl

Ach gut meis, das dan toch heel erg schrikken. Hoop dat ze gauw in deskundige handen mag opknappen. Sterkte !!!

was zeker schrikken, en vooral omdat ik het gevoel al had van uitdroging, en toch naar huis werdt gestuurd in eerste instantie. echt moeder instinct, maar daar luisteren de doktoren niet naar helaas… ze wachten liever op uitslagen.

Oh wat sneu, heel veel beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Beterschap voor de kleine meid! Kan me heel goed voorstellen dat je haar mist.
Hoop dat ze snel opknapt.
Groetjes Maaike

Betershap met je meisje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Alle beterschap!

Groetekes, Sje

Bedankt allemaal voor jullie medeleven, zal jullie een beetje op de hoogte houden…
Vandaag ging de sonde van 80 cc naar 10 dus zodat ze honger zou krijgen en dorst, maar dat heeft helaas niet geholpen ze heeft niks gedronken en maar een paar hapjes vla op. Ze hebben hem weer op 70 cc gezet voor de nacht zodat ze weer wat bij kan tanken… Morgen weer afwachten en eerst zeiden ze ze mag vandaag naar huis maar ze hebben het nu al niet meer over morgen… afwachten helaas.

laat maar goed beter worden daar hoor!!
dit is echt moeders ergste nachtmerrie zeg
vreselijk als ze ziek zijn ,ben ook altijd blij als het achter
de rug is pfffff
nou sterkte met die kleine snoeterd!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Hoe gaat het met je meisje
Ligt ze nog in het ziekenhuis of is ze al thuis
Sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Oh sneu hoor zoiets, sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

heel veel beterschap en hoop dat ze snel opknapt en heerlijk weer naar huis mag

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Heb goed nieuws, we mochten haar vanmorgen eindelijk mee naar huis nemen, ze drinkt goed eten gaat nog moeilijk maar misschien doet ze het in der eigen omgeving beter. Maar een ding weet ik wel ik hoop dit nooit meer mee te maken was echt een verscrikkelijke tijd en ben blij als ik vanavond weer lekker slaap met een goed gevoel.

Iedereen bedankt!!!

Joepieeeeeeeee, nou welterusten alvast.