Hallo moeders,
Wij mijn eerdere topics heeft gelezen weet dat daimy moeilijk eet en veel huilt. Ik loop ook bij de kinderarts voor maagzuur problemen.
Ik was daar 2 weken geleden en toen at ze weer slecht, dus was haar advies om wat vaste voeding te geven.
Afgelopen 2 weken geprobeerd en ze vind het wel lekker maar eet minimaal.
Ze heeft een afkeer tegen de fles, wil gewoon niet meer dan ongeveer 100 drinken.
Gister hele voeding overgeslagen, terwijl ze elk beetje kan gebruiken.
Heb alles geprobeerd met lepel/spuitje geven, niks wil ze.
Ze plast dan wel weer goed en was tot 2 dagen gelden hartstikke vrolijk.
Laaste 2 dagen alleen maar krijsen !!! S nachts en s avonds slaapt ze gelukkig wel.
Nou heb ik vanmorgen me kinderarts gebeld en het lijkt haar verstandig om haar op te nemen om haar te observeren. Dit voelt zo dubbel !!! Aan de ene kant ben ik blij dat ik serieus genomen word, maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet leuk. Ze heeft er al eerder ter observatie ingelegen want toen huilde ze alleen maar. En het is zo erg om weg te lopen en haar daar te laten…
Maar ze moet gewoon meer gaan drinken, ze is ook nog vrij klein, dus afvallen mag zeker niet. Ze is nu 5 maanden en 1 week en weegt 5385 gram. In 2 weken was ze maar 85 gr aangekomen. Nou zeggen ze op het cb dat ze mooi op haar eigen lijntje zit want ze komt elke keer wel wat aan, maar 85 gr vind ik wel heel erg weinig.
Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het efe kwijt… ik voel me gefrustreerd, probeer alles goed te doen en telkens werkt het niet. Nu ligt ze ook weer te krijsen in d’r bedje.
Net lekker in bad geweest, doodmoe maar niet slapen… ik wou dat er bij de bevaling een gebruiksaanwijzing mee was gekomen.
liefs