lieve mensen ,
ik heb al veel vakereen bericht hier achter gelaten , en wilde jullie even op de hoogte stellen van de stand van zaken .
nog steeds niet zwanger geraakt , oorzaak niet bekend en willen ze ook niet zoeken .
ik heb een euto immuum ziekte waardoor ik geen ivf of andere behandeing mag ondergaan, , dat is tegen de regels van het ziekenhuis omdat ze dan bewust een vrouw helpen zwanger te worden die daardoor een levesnbedreigende situatie (kan) komen .
wij krijgen dus op geen enkele mogelijke manier hulp vanuit het ziekenhuis.
ook wordt er geen zaad onderzoek gedaan , gaan ze niet kijken naar mijn eileiders , ze doenniets , behalve zeggen dat ik blij moet zijn met wat ik nog wel kan .
ook draag moeder schap met mijn eitjes doen ze niet want daar kom je alleen voor in aanmerking als je echt dood zou gaan , (bij mij is die kans maar 80 % of als je geen baarmoeder hebt.
we staan dus letterlijk met ons rug tegen de muur.
de enige manier om een kindje te krijgen is via laag tecnische draagmoeder schap , dat houdt dus in zaadje van mijn vriend en eitje van de draagmoeder , tja dat is dan adoptie denk ik maar .
graag kom ik in contact met mensen die hier iets over hebben gehoord , mee hebben gemaakt of er iets over weten ,
ook ben ik benieuwd naar jullie mening hier over , kan een ziekenhuis je zo kei hard een behandeling weigeren , zelfs een oorzaak van het niet zwanger worden willen ze niet zoeken , hun zeggen dat dat ook een vorm is van mee helpen aan een zwangerschap en dat mogen ze niet .
we zijn nu twee jaar bezig , zijn al eens zwanger geweest maar nu lukt het gewoon simpel niet meer , daarbij zeggen ze dat een zwangerschap voor mij ook niet goed is , dus wat moet ik hiermee , wat zouden jullie doen , de wens is zo enorm !
hoop dat jullie tips hebben
bedankt
het zal toch een keer mee gaan zitten