Nou het is me geen 100 maar 1000% meegevallen!
8 uur waren we in het ziekenhuis, word demi eerst nog omver gelopen door een grote forse dokter :w Dus dat was al snel brullen natuurlijk pff wat een lomperd.
Nou naar een kamertje gebracht waar ze een paracetamol kreeg en kon spelen en waar haar bedje stond. Het duurde wel erg lang eer we es aan de beurt waren, Demi mocht zeggen wie er mee moest naar de ok, en ze koos mama :D! papa ging ondertussen effe een broodje eten beneden, want die had niet gegeten, is zo sneu voor demi (ik had al gegeten voor ze wakker was ) nou mijn hart bonkte er zowat uit pfff, tis een kleine ingreep maar wel MIJN kind wat onder narcose moet. Ik had al heel vaak het ritueel over het narcose kapje uitgelegd, dus ik zei dat stinkt wel hoor, maar het moet even, ze wilde ook gaan huilen door die stank, dus ik praatte op haar in van goedzo Demi je hoeft niet te huilen, want je bent heel dapper bla bla enz. uiteindelijk is ze dus rustig onder zeil gegaan, dat wilde ik zo graag omdat ze meestal hetzelfde wakker worden als dat ze gaan slapen. Ik werd naar een wachtruimte gebracht, en heel kort daarna werd ik alweer geroepen dat alles goed was gegaan en ze elk moment wakker kon worden. Nou madam lag heerlijk te snurken nog, de dokter vertelde me dat ze veel vocht had weggezogen, en 1 oortje bloedde een beetje omdat dar er veel oud oorsmeer vast zat aan het trommelvlies, maar nu zijn beide oortjes helemaal schoon, de neusamandel was erg vergroot dus die moest hoognodig verwijderd. Nou toen Demi wakker werd was ze redelijk rustig, alleen al vrij snel daarna moest ze huilen want haar mond deed pijn zei ze (achterin natuurlijk) en ze wilde naar papa, nou toen de arts haar had nagekeken toen ze goed wakker was, mochten we al vrij snel weer naar de kamer, daar kreeg ze wat ranja, en een lange vinger, nou dat ging er wel in hihi. even later kregen ze ook nog een ijsje de bofferts! En om half 12 mochten we weer naar huis, Demi is niet anders dan anders, ze heeft geen pijn meer en ik merk geen verschil, behalve dat ze nu na 1x roepen reageert :D! Ze had van ons een mooie prinsessenjurk gekregen dat hadden we beloofd en dat was ze niet vergeten, toen we mochten gaan zei ze tegen de zuster, ik krijg een prinsessejurk
Ik ben blij dat het achter de rug is, over 6 weken moeten we op controle.
Groetjes Nathalie
Groetjes Nathalie & Co