Ziekenhuis geweest,snik,snik

nou ik heb weer wat,gisteren
3 vingers zwaar gekneusd.middel,ring en pink.

moet tot maandag in een mitela,lekker hoor.
fietste terug van school na het eten en er stond een groene cliko en ik dacht dat ik er ruim om heen was krijg ik een windflaag en knalde iets terug met volle vaat op de clikobak.eeerst niets door maar nmet remmen deed het zeer,en hag ineens hele dikke vingers en vooal blauwe.gelijk me mams gebeld en naar de ehbo gegaan.rond 14.45 was ik er en om 5 uur was ik weer thuis.

vandaag heb ik hulp mams is gelukkig vrij,maar voel me echt hulpeloos hoor.bah hoe heb dit kunnen gebeuren.slecht geslapen.heel me arm is nu ook dik en vooral stijf.vingers voelen aan of ze dood zijn ,nou ik zie wel weer hoe we de dag door komen.

groetjes bianca

pff bianca da’s niet zo mooi
lijkt de week van de blauwe /paarse plekken wel!

Kussies

Nou zeg Bianc, sommige dingen kun je gewoon niet voorkomen he?! Hoe ist nu met je?

Pff wij moeders hebben onze handen 3X zo hard nodig, ik weet er alles van, nu maar hopen op een snelle genezing hoor!

Liefs en een dikke kus, Ellen

nou het gaat niet echt goed hoor.
kan ietsjes al bewegen maar dan heb je het gehad.

maar ik weet nu weer wat het is dat mama’s niet ziek of wat kunnen hebben.pffffff ben blij dat alles wer normaal is.kaitlyn eet niet als hans haar voert dan krijst ze alles bij elkaar.dus ik eerst een hap dan zij mijn eten nog een keer warmen ondertussen af gekoeld.

maar goed we reden het aardig.

groetjes bianca

bianca,

succes met alles,
en dat je snel maar je vingers weer goed kan bewegen…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

potverdriedubbeltjes

het moet wel snel overgaan he! Hoe doe je dat met luiers verschonen dan?

Kussies

vrijdag heeft me moeder het gedaan en zaterdag en vandaag hans.

morgen komt smorgens me moeder nog voor ze gaat werken,en daarna kan ik een buuf roepen.

dus het moet heel snel over zijn ja

groetjes bianca

ja inderdaad zeg je bent letterlijk onthand op deze manier

Kussies

Oei aaauuuuwwww. Lijkt erg pijnlijk ja. Ik weet nog dat mijn linkerarm een behoorlijke blessure had (door het tillen van mijn “kleine” zoon! Tja, gelijk ff de hele dag een pakketje van 6 kilo optillen, dat is vrágen om pijnklachten in je schouder!!), goh joh ik kreeg Lucas haast niet uit bed getild of luiers verwisseld. Het is nog niet helemaal over, soms komt het weer in aardige hevigheid terug. Das behoorlijk balen ja, want oh oh oh wat hebben wij moeders toch onze armen nodig. Of vingers en handen zoals in jouw geval!!!
Sterkte meid.

groetjs Mo