Ziekenhuis gebeld

had zo last van me knie,kan de trap niet op,zonder krik gaat nog niet,me knie wilt niet buigen

dacht na 2 weken moet dat over zijn,want ja morgen mag ik officieel alles ook fietsen zonder kruk lopen,maar ja heb zoveel pijn dacht ga maar ff bellen

hij vroeg of het dik en rood was,ja dat is het,moet accuut aan de ontstekingsremmers,en met de been omhoog,mag alleen lopen voor wc,en nood dingen maar moet een week rust houden…

ben je klaar mee,dus heb net ff potje gehuild op me mams schouder

gelijk ha gebeld ,en aan ass. itgelegd,dat ik recept moet hebben,normaal kan je dat aanvragen tot half 11…ze ging gelijk na telefoontje met ha over leggenen als hij mee instemt leg zo het receptje klaar bij de apotheek…

echt het zal eens mee zitten hier zeg , het is niet mijn jaar geloof ik

ma seg het zit jou echt niet zo mee he! ma kop op na regen komt zonneschijn!! ma hou je wel echt aan dat weekje rust want ontstekingen zijn niet niks!!

liefs jessica

Hè !! Het zit je inderdaad niet mee zeg! Balen joh!
Maar wel enorm goed dat je gebeld hebt vandaag. Stel je voor dat je daar niks aan doet…
Heb je die ontstekingsremmers inmiddels al gekregen?
Heel veel sterkte!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Jeetje wat een pech het zit je inderdaad op het moment niet mee. Bah… !!!
Heb je de medicijnen wel al gekregen ? Hopelijk slaan ze dan snel aan zodat je weer wat mobieler bent.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

@#$%%##@@$%% zooi, kan er dan gewoon niet gewoon goed gaan, eerst een operatie voor niets en dan nu dit @#$#$%

groetjes Kim, mama van

en

Pffff het zit je echt niet mee he
Balen hoor
Hoop dat de medicijnen snel aanslaan
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ja, ik vind het echt zoooo sneu voor je joh!!
En dan ook nog eens die moeilijke dagen rond Kevin*…
BAH!!!
Ik hoop dat je wel nog het weekendje weg voor oktober hebt geboekt. Dan heb je tenminste eens iets positiefs om naar uit te kijken

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

medicijnen zijn gebracht gisteren avond,gelijk in genomen,duurt een dag voor het goed werkt natuurlijk en dat het ook een beetje de pijn weg neemt

het zit idd allemaal niet mee,baal er ook ontzettend van hoor,maar soms denk ik ben ik nou zo zeur,of zeikerd,maar het helpt je gewoon ff als je het van je af schrijft he

maar goed hoop nu dat het aanslaat en dat ik volgende week weer alles kan doen

want deze dame zit te poppelen om weer te gaan werken erg he

Ik vind je geen zeur hoor. Snap wel dat je het af en toe denkt (zou ik ook hebben, ben ook zo’n muts ) maar je hébt nou eenmaal even een hoop rot-dingen achter elkaar.
En inderdaad, even van je afzeuren kan dan enorm goed helpen
Dus gewoon doen hoor! Beter hier dan thuis toch?

hihiih ben blij dat ik niet de enige bent

maar goed ga ik lekker door tot jullie er gek van worden nee hoor geintje

voel nu al iets minder pijn als vanmorgen dus de medicijn gaan aanslaan
dus toch een pluspunt al vandaag

Ohhh bianca wat een ellende, het lijkt wel het jaar 2013 voor jou/jullie!

Heel veel beterschap, ik hoopp dat de medicijnen snel werken en je weer aan de slag kunt

Groetjes Nathalie & Co

Nou ik vind jou ook geen zeur hoor
Vind mezelf wel soms een zeur hihihi
Maar we zijn hier toch om naar elkaar te luisteren

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

oke pff opluchting,ja soms denk je dat he,ben nu al zo lang aan het tobben…met alles gewoon is het niet kaitlyn dan ben ik het wel

maar de medicijnen slaan aan,ik kan me oefeningen weer doen zonder pijn
alleen raar dat ze niet zeiden dat je door moest slikken met die ontstekings remmers tot je zonder krukken loopt hoor

ben daar best wel pist over

Fijn dat het met de medicijnen een stuk beter gaat. Lekker om de oefeningen een keer zonder pijn te doen. Ik zou ook vreselijk balen.

Meid sterkte.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Nou je bent geen zeur. Daan loopt al sinds november erg te sukkelen met zijn rug en het schiet weinig op zo. Dus weet hoe vervelend het is als je ook weer lekker aan de slag wil. Top dat de medicijnen aanslaan, nu maar hopen dat het alleen nog maar berg opwaarts gaat. Succes en oefen ze !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

en ik vindt je ook zeker geen zeur, kan me goed voorstellen dat het je soms allemaal wat teveel wordt!! en dan doet het gewoon eens goed om je verhaal neer te zetten… ma begrijp wel wat je bedoeld hoor denk ook vaak als ik iets neer zet van goh wat zullen ze me nu een aansteller vinden…
ben wel heel erg blij voor je dat de medicatie aanslaat, hopelijk ben je nu weer vlug goed te been…
sterkte en kop op he!!

liefs jessica